Touchpad på Ativ 9 lite Samsung Laptop..

Bærbar d.  21. januar. 2014, skrevet af Gerner
Vist: 877 gange.

Gerner

Moderator
Tilføjet:
21-01-2014 23:43:07
Svar/Indlæg:
589/101
Hey HWT,
Sidder med min kærestes nyindkøbte Samsung laptop, hvor touchpad bare ikke gider at fungere ordentligt.. Skal lige siges, at det er den med touch-skærm.
Det standard-software de bruger til touchpad'ed er noget der hedder ELAN micoelectronic Corp.
Alle de smarte features med windows 8 baren der komme ud i højre side osv. virker, men kan simpelthen ikke få den til at klikke, her er der tale om både knappen, men også touch-funktionen..
Har reinstalleret drivers om og om igen, samt prøvet fra andre producenter af.. Alt uden held.. Laptoppen skal helst bruges i morgen.. :/
Skal siges at alt andet virker.. Men lige de knapper funger skut ikke..

Overvejer at smide noget Synaptics på, da jeg ved det funger på mine andre laptops.. Har hørt lidt dårligt om det ELAN der..

// Gerner
Gerner

Moderator
Tilføjet:
21-01-2014 23:58:29
Svar/Indlæg:
589/101
Nu kan jeg venstre-klik ved at prikke i midten af touchpadden.. Men selve knapperne virker ikke...

// Gerner

SpaceDog

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2014 00:55:51
Svar/Indlæg:
1455/78
prøv og installere Synaptics drivers i stedet for, husk lige at uninstalle ELAN micoelectronic Corp drivers først

http://www.synaptics.com/resou...

Gerner

Moderator
Tilføjet:
22-01-2014 00:57:06
Svar/Indlæg:
589/101
#2 Har jeg prøvet, men den vil ikke lade mig installere det? Siger fejl hver eneste gang..

// Gerner

Gerner

Moderator
Tilføjet:
22-01-2014 01:24:34
Svar/Indlæg:
589/101
Må nok konkludere, at den ryger direkte tilbage til Elgiganten.. Nu brugt et utal af timer på, at finde ud om det var software fejl, hvilket nogle af tingene er skyld i. At knapperne OVERHOVEDET ikke fungere, kan det næsten kun være HW fejl. Har ikke set en eneste fejl på nettet, hvor knapperne ikke virkede...

// Gerner

Gerner

Moderator
Tilføjet:
22-01-2014 16:04:15
Svar/Indlæg:
589/101
Det var HW fejl.. Vi fik byttet den i dag, så det var dejligt. Hun fik så også lige start-pakken oveni, hvor de updaterer den for en. <3 Så ingen windows pakke der skal hentes.
Elgigantus er nu ikke helt tosset!

// Gerner