I forbindelse med køleren, så monterede jeg radiatoren direkte på kabinettetm og så blæseren udenpå.
Jeg kunne ikke sætte siden på, da den bule der er langs hele siden for at styre den på plads var for stor og gik på radiatoren.
Om din H80i radiator er en anelse smallere end den fra Antec skal jeg lade være usagt.
Jeg har ikke nævnt noget om kabinettets størrelse da jeg umiddelbart ikke fandt det relevant og ikke specielt meget mindre end standard. Men så så jeg nok hellere de havde lavet det lidt bredere så kablerne kunne føres bagved, eller helt undlod gennemføringerne, så alt skulle trækkes foran.
Med hensyn til top stikkene skriver jeg jo også det er en smagssag, men jeg kunne personligt godt forestille mig at kortlæser eller usb stik bliver fyldt med støv i tiden, som ikke er sådan lige at få ud når først det er pakket sammen i bunden af stikkene.
Det er smart at der er kortlæser, den feature kan jeg rigtig godt lide.
Det jeg efterlyser i forbindelse med at brække pladerne af er en mulighed for at fortryde eller lave det om. Det er ok at man skal brække af, men savner dæksler så man kan lukke igen hvis man har haft åbnet et sted man sikke skal bruge mere. 🙂