Mit Bitfenix Prodigy driller lidt med noget PSU størrelse og jeg overvejer at udskifte det. Lige pt. sidder der en RM650 PSU, Phanteks PH-TC14PE, et miniITX board og et GTX 560 Ti.
Den skal helst være mindre end mit nuværende, der er jo faktisk plads til et mATX bundkort med lidt modifikationer!
#CF NKjaer har da købt et, og jeg må da sige at det er et imponerende kabinet. især med det vandkølning som han har lavet. 🙂 http://hwt.dk/Forum/330195/Bui...
#14 Tror du misforstår konceptet 🙂 Dette er et privat initiativ, som de betalte Lian Li for at producere. Det var hele tiden planlagt at lave et limited run på 600 enheder. Så endte de så med at tilføje lidt ekstra, pga. den store interesse.
#0 Jeg overvejer selv at købe et lian li pc q25 Til mit det næste builde. Det er lille og har ingen Dvd drev i fronten, men et clean look og det har plads til en masse harddiske. Jeg har ikke lige brug for harddisk pladsen da jeg vil montere vandkølning i det.
#CF på Ebay .Com blev der solgt et ncase m1 Sølvfarvet til 370$usd og på .Au Blev det solgt et sort et til 500$aud Så de er efter tragtet.