Ja de prøver at smøre den over på mig at den var ridset; musketbundtet står og tørre den af med en klud og går op til hans chef
Butikken vil så kun give 50% tilbage. (det drejer sig om latterlige ca 270,- de vil spare på den forestilling)
Jeg har købt for flere tusind af kroner hos dem i årene, også alligevel prøver de og score de 270,-
I mailen fra dem skriver de så at de beholder vare i 7 dage, så bliver den smidt ud!
så er man da en gang amatører!
Handle hellere hos de store butikker, så er i fri for sådan noget her.
Ja de prøver at smøre den over på mig at den var ridset; musketbundtet står og tørre den af med en klud og går op til hans chef
Butikken vil så kun give 50% tilbage. (det drejer sig om latterlige ca 270,- de vil spare på den forestilling)
Jeg har købt for flere tusind af kroner hos dem i årene, også alligevel prøver de og score de 270,-
I mailen fra dem skriver de så at de beholder vare i 7 dage, så bliver den smidt ud!
så er man da en gang amatører!
Handle hellere hos de store butikker, så er i fri for sådan noget her.
En vare skal returneres i samme stand og mængde, hvilket du jo ikke har gjort. Så det er vel fair, at du ikke kan få det fulde beløb tilbage.
Så du vil hellere fremover handle ved "de store butikker" - Webhallen.dk ejes af Komplett 🤣
Har du seriøst oprettet en bruger her på hwt.dk, bare for at svine webhallen tiL? - Det er da seriøst ynkeligt, især når det er dig som er galt på den.