Jeg er dog lidt nysgerrig hvordan de to konkurrencer fungerer. Både pac-man og tetris husker jeg som spil uden slutning. Hvor lang tid plejer de at vare?
#1 Du pro, så kan man spille pacman i dagevis. Det er scoren, som er afgørende. Du for et antal forsøg på lave højeste score med 3 liv ingame.
Jeg kunne godt tage til KBH, men gider bare ikke rejse selv afsted i sådan en million by. Jeg kan heller ikke lide KBH, da de altid har særlige regler gælder dem. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 02-02-2014 11:42:50.
#1 Er meget enig med dig, København er udenfor min rækkevidde 😕 Billetpriserne er steget på togene, så det er et no go :no: Skal til LAN i næste uge på arbejdet 😛
Vi lavede da engang samkørsel fra næsten hele Sjælland da der i sin tid blev holdt OC-Lan på fyn, jeg mindes ikke det var så dyrt, og det var mega hyggeligt. Det kan jo være dem fra Jylland/Fyn kan lave noget lignende til dette LAN ?
#19 De københavnske kvinder holdt op med føde børn ? Lad da kvinderne have deres barnevogne i fred. Det er halv fimset gå med sin pc i barnevogn. ens computer betyder lige så meget for en, som var et lille barn.
Jeg var ude se årets første Fodboldkamp i Esbjerg. Forza Esbjerg, vi er Vestjyderne. 2-1 over silkeborg, så er godkendt. EfB altid drille drengene fra Silkeborg. Den gamle sang: Hvem er det som igen fisse for, Silkeborg...