Moderator
Tilføjet:
04-02-2014 22:44:50
Svar/Indlæg:
1194/156
Jeg har lige oplevet noget imponerende, efter min mening.
Min søn fik et G35 headset i fødselsdagsgave og alt var fryd og gammen.
Så her i weekenden ringer sønnen til mig (han bor hos sin mor) og fortæller mig at headsettet vist er gået i stykker i dreje ledet. Han tager nogle billeder og sender til mig, og ja, det er gået i stykker i begge led. Hvordan det er sket, aner jeg ikke, men i stykker er det.
Gode råd er dyre, det er headsettet jo også.
Mandag formiddag, ringer til Logitech, som er MEGET venlige, de siger jeg skal kontakte min forhandler hvor jeg har købt det (komplett.dk) og se om de vil tage sig af sagen, ellers skulle jeg ringe igen, for så ville de finde ud af noget, for det burde jo ikke gå i stykker, og han skal jo ikke undvære det gode headset. (har så googlet lidt, og det er vist et velkendt problem lige med den model) 😕
Ringer til Komplett samme dag, får fat i en god og kompetent medarbejde som får mit ordrenummer, det kan han godt se, han fortæller mig der vil komme en mail med et returnummer, og at det så skal ind, så vil de kigge på det.
(min første tanke er at de vil afvise og sige sønnen har voldtaget det) 😕
Idag modtager jeg 'retur' noten, men i mailen står der sgu 'Vi sender dig et nyt, du skal ikke sende det gamle retur' 😲
Så nu venter jeg pænt på at pakkeposten komemr forbi med en lille gave fra Logitech.. Imponerende, det havde jeg ikke i min vildeste fantasi drømt om. 😀
tusinde tak til Logitech og Komplett :D