hej jeg har oprettet en mail som hedder peter@andersen.dk via Dandomain!
jeg har tilkoblet min mail til min iphone så jeg altid kan se når der er mail. men jeg ville også gerne have et mailprogram på min windows pc som ville kunne modtage mails og stadig sync. med min iphone så når jeg sletter en besked, enten på pceren eller iphonen så skal den også være slettet på den anden!
jeg har ikke outlook! men jeg kan godt lide at bruge windows live mail da den er stilren og enkel!
jeg er self. med på at prøve andre mail programmer hvis i har en god løsning?
Som #1 siger vil en IMAP server/forbindelse fungere. Det vil en exchange også. Hosted exchange kan købes temmeligt billigt. Det virker iirc fint med thunderbird...
Hvis du med dine Mail programmer kan konfigurere din mail inden synkronisering, kan det også lade sig gøre med pop. Du skal huske at vælge gem mail på server, så bliver de ikke slettet ved synk.
Jeg kan ikke lige se om de tilbyder IMAP, men de har hosted exchange til 20 kr/måned. Jeg ved ikke lige hvad program du skal bruge på klienten. Mail i win 8 virker fint, men er lidt grimt ymmv. Fandt det: Understøtter DanDomain IMAP? Ja, det gør vi.
Med Hosted exchange 2010 light kan du anvende IMAP.
Fordelen ved IMAP er, at man kan synkronisere sine mail-mapper uden at betale for de dyrere Exchange pakker. Men når det kommer til en hvilken som helst form for deling, herunder kalender, kontaktpersoner og opgaver, kommer IMAP protokollen til kort. Dette understøttes med andre ord ikke.
#12, jeg arbejder et sted hvor email er webbaseret og bruger www.gmail.com for at logge ind, men email adresse har ikke noget med gmail.com men ligner denne cn@bmw.dk (bare et eksempel).
Hvis du kunne gøre det samme med peter@andersen.dk så burde sync virke ligesom din private gmail.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af The Tweaker d. 09-02-2014 19:12:02.