Hej har købt en Samsung tab 3 til 2000.kr man kan så købe en forsikring på 3 år til 300 kr, synes i det er det værd. Den dækker dog ikke hvis man tåber den
Jeg har også bare en forsikring gennem mit forsikringsselskab. Det koster 270kr om året og dækker ALLE ting i huset (der er elektronikbaserede). (Dog er der selvrisiko på 1000kr).
Men ellers jeg heller ikke købe en forsikring med. Især hvis den ikke dækker uheld hvor du taber den. Så er det jo reelt bare 1 års reklamation mere du betaler for, da dansk lov siger du har 6 måneders garanti og derefter 18 mådernes reklamation.
Har helt samme forsikring som 2# Og NEJ det kan ikke betale sig med den tillægs forsikring, den er virkelig dårlig, det er jo bare en smule ekstra reklamation. Faktisk er det noget sjovt noget med forsikringer generelt. Regnede ud forleden at vi/jeg havde brugt over 400.000kr på forsikringer. Og indtil videre har jeg kun fået 25.000 "tilbage" i forbindelse med en mindre vandskade på huset. Tænk hvis de penge havde fået lov at stå og trække renter istedet..?? 😲
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 07-02-2014 16:03:14.
Okay det er fordi, som jeg har fået oplyst, efter 6 md og op til 2 år, så er det dig som skal bevise at det ikke er din skyld at den er blevet defekt, men dropper den også 🙂
Okay det er fordi, som jeg har fået oplyst, efter 6 md og op til 2 år, så er det dig som skal bevise at det ikke er din skyld at den er blevet defekt, men dropper den også 🙂
Det er det også hvis man tager det MEGET firkantet. Men der er stort set ingen som gør det sådan, da de får et meget dårligt ry.
Som de andre er inde på. Check din indboforsikring, og hvis der allerede er dækning, så kontakt dit forsikringsselskab. Har endnu ikke hørt om et, hvor man ikke kan få en elektronikforsikring med til en temmelig favorabel pris.
Gir 300,- ekstra på indbo om året for "hændeligt uheld" på alt elektronik. Kan meget bedre betale sig 😉 Dog er det ikke ale forsikringsselskaber der har den mulighed