Har samlet en bette computer til min far, hvor alt er nyt i, Idle temps ligger på 45-60 grader i bios hvilket undre mig meget, Jeg har givet svinet ny thermal compound og så videre 3-4 gange og forsøgt at montere en h60 jeg havde liggende, uden det store temp drop, hvad kan dette skyldes? har ikke været ude for lign symptomer før.
Oftes så køre ens cpu på full load når man er i biosen. eller det er min erfaring. Giv nu den nye kølepasta tiden til at sætte sig og blive kørt ind. alt afhænge af mærket tager det oftes flere timer til kølepastaen er kørt 100% til :)
Oftes så køre ens cpu på full load når man er i biosen. eller det er min erfaring. Giv nu den nye kølepasta tiden til at sætte sig og blive kørt ind. alt afhænge af mærket tager det oftes flere timer til kølepastaen er kørt 100% til :)
Det er godt nok ikke min erfaring. Jeg har ALDRIG mødt et system der har kørt med maks. belastning i BIOS? Det ville da være fjollet.
Helt sludder er det ikke, cool & quiet virker ikke i bios, så han kører 3.5 GHz i bios og kun 1.4 GHz i Windows hvis det er slået til. Min 8350 ligger på 42 gr. ved 22 gr. rum temp. 🙂