Nå, nu er jeg seriøst ved at være træt af de produkter der kommer fra et vist Æble firma...
Købte i 2012 en Iphone 4s, telefonen har virket ganske glimrende næsten hele sin levetid..
Da telefonen så er 1½ år gammel sætter jeg den i laderen og BAM! bliver mødt af et icon der viser et itunes logo og en lader.
(det gamle kabel, men derudover er billedet det samme)
Forsøg på restore fra flere forskellige pcer med flere forskellige kabler giver ingen success..
Nå, fair nok. Den ryger til reperation.
Efter nogle dage får jeg svar fra telecare, de har konstateret fejlen og sender "bare" en refubished telefon retur, desværre kan jeg ikke få en anden telefon da de ikke har flere på lager.
Efter endnu et par dage har de så fået dem på lager igen og jeg kan afhente den i min nærmeste Telia butik...
So far, so good, på det tidspunkt er jeg egentlig ganske godt tilfreds med servicen. Jeg kommer så hjem med den "nye" telefon, vil forbinde den til bilen mm. via bluetooth.. And guess what! INGEN bluetooth eller wifi forbindelse..
Igen må jeg tøffe ned til Telia, som IGEN! sender telefonen ind til Telecare som IGEN! bytter den defekte telefon ud med refubished. I dag efter 14 dage har jeg så været nede i Telia og hente telefonen (den har lagt der siden sidste uge, men de har glemt at give mig besked).
Jeg kommer så hjem med den, tænder den... og guess what!!
FUCK NU AF!
Nøj hvor jeg bare ikke gider det lort længere, nu kan jeg gå ned i telia IGEN! i morgen og få en ny telefon som sikkert virker ligeså godt som de sidste to.
Og ja, det her indlæg er skrevet i ren arrigskab for hold kæft hvor er det elendig service, hvorfor tjekker de ikke som minimum at lortet virker inden de sender det ud til en kunde der i forvejen har reklameret over et produkt med fejl.
Kan ikke se hvad det har med Apple at gøre da det er tydeligt at det er nogen andre der ikke har gjort deres arbejde ordenligt. Ret din vrede mod dem der reparer da det er der fejlen ligger 🙂
Men altid nitten når man ikke kan få det man er afhængig af 🤣
har du så prøvet at sætte den til itunes og se hvad den siger? kan ikke huske hvornår de fjernede at man skulle tilslutte til itunes for at aktivere telefonen, tror dog det var før 4s kom ud. så det burde ikke være et problem.
Den har været sluttet til Itunes på min stationær samt min bærbar.
Den bærbare kan ikke se telefonen (Windows 8,1), den stationære kan finde telefonen, men fejler kort inde i restoren.
Så ja, den har været sluttet til, men telefonen er ret ligeglad som jeg ser det.. pt. er symbolet for at slutte telefonen til iphone i min verden det samme som at Apple rækker fuckfinger efter mig o_O
Normalt er det kun nogle få sekunder den skal holdes nede, og det er for at få den ind i fejlsikret tilstand, problemet her er bare at telefonen er konstant i fejlsikret eller "recovery mode", som det så fint hedder.
Telefonen vil bare ikke acceptere en recovery, og kører så i loop ☹
Men Telecare må få besøg af den igen.. Tror snart jeg får titlen månedens kunde hos dem 😐
Prøv at hente firmwaren uden om iTunes og så skulle du gerne inde i iTunes kunne holde shift (hvis jeg husker rigtigt) ned imens du trykker på restore og så få mulighed for selv at vælge hvilken fil den skal æde (det virker på en Mac dog nogle år siden jeg sidst gjorde det)
#17 Du har sikkert købt det du havde råd til, at det så ikke har en værdi der gør andre gider bruge energi og tid på at stjæle det......Tjaaaa..... 😛 🤣 🤣
Ser ud til at være et rimeligt 'normalt' problem. Gældende for de fleste løste sager er at folk prøver et andet kabel, en anden USB-port og en frisk installation af Itunes.
Der er også folk der bruger et program der hedder "Tiny Umbrella" hvor man kan 'sparke' den ud af fejltilstanden... Men ved ikke lige hvor sikkert det program er.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fonzi d. 14-02-2014 17:13:52.