Alle mine problemer forsvandt da jeg fik en anden fanhastighedsprofil på grafikkortene (og en lavere temperatur til følge). Alle problemer med undtagelse af "Hainan resort". Den bane virker simpelthen ikke. Spillet går ned, med eller uden DirectX-fejl. Grafikkortene holder sig på den kølige side af 70 grader.
Jeg kører med nyeste stable driver. Lyden er perfekt og framerates er fine. Men lige den bane crasher totalt for mig.
Har ikke nogle af jeres problemer, men har GFX fejl i flood zone på nogle servere, hvor næsten alt bliver sort og modspillere forsvinder ud i det blå..
Tror stadigvæk mennesker har vidt forskellige problemer. Har ikke selv haft problemer med lyd siden sidste patch. Har kun crashes, men synes de er ret random.
Udover det så synes jeg serverne har kørt ret ustabilt på det sidste, med lag osv. :no:
Har ikke prøvet reinstall endnu. Jeg prøvede med en repair og det blev det ikke bedre af - tværtimod. Nu kan jeg slet ikke komme ind i "Hainan Resort" og "Lancang Dam" er blevet til "Lancang Damn" - bygningerne er væk (visuelt set). :no: