Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2014 11:43:55
Svar/Indlæg:
743/13
Hej alle,
Jeg er ved at planlægge IT indkøb til min fars firma, men kan ikke beslutte mig for hvad der er fornuftigt at købe til min mor der laver regnskabet. Maskinen bruges til Microsoft Dynamics C5 2008, og det kan alle nyere CPU'er klare. Derudover skal der nok spilles en smule Facebook spil og kigges lidt mail. Altså, ikke det store arbejde.
Jeg ser derfor 3 muligheder for køb af maskine. En forholdvis billig bærbar (Asus, Dell, Fujitsu, HP, Lenovo Sony og Toshiba), en Intel NUC, eller en small form factor maskine fra en af de kendte producenter Dell, Lenovo, HP, Fujitsu.
Jeg har kun valgt de nævnte firma'er fordi jeg nogenlunde stoler på at deres produkter er af ordenlig kvalitet, og deres service er til at leve med.
Min mor har allerede 24" skærm, tastatur og mus, så det er kun en maskine hun skal bruge. Bærbaren bliver formentlig "docket" størstedelen af tiden da hun vil bruge skærm, tastatur og mus alligevel.
Jeg foretrækker jo at det er nemt at servicere, og at jeg skal lave mindst muligt med tiden. Det er også derfor jeg umiddelbart hælder mest til en mindre stationær maskine fra f.eks. Lenovo, HP eller Dell.
Hvad tænker i ?