Har du slået AHCI til? Det kan godt give det sidste..
#12 Hvordan kan en sata 2 disk nå 471Mb/s, lugter langt væk :)
Jeg har samme disk på Sata 2 controller.
Der køre dog bluestacks i baggrunden og noget radio.
Der køre Windows 8.1 på disken sammentidig med jeg tester.
Kan ikke se der er nogen problemer?.
argh nu må i da lige , det er da ikke første gang det sker .
hvad med ram producenterne , gør da det samme . 90% af de stænger der sendes til rew er ski da også med bedre chip en dem man kan købe i samme serie . grafik kort lige så . 🙂
dette er ikke et postulat men facts.
hvad med ram producenterne , gør da det samme . 90% af de stænger der sendes til rew er ski da også med bedre chip en dem man kan købe i samme serie . grafik kort lige så . 🙂
Det er jo ikke bare fordi det er andre nand,men at performance er så ringe i forhold til de review samples der blev sendt ud,det er sgu at ta pis på sine kunder.
Ang ydelse på ssd med os,min gamle crucial c300 yder som den gjorde dag1,med os eller ej.Tror nærmere det handler om at mange fylder dem for meget op.
Det er jo ikke bare fordi det er andre nand,men at performance er så ringe i forhold til de review samples der blev sendt ud,det er sgu at ta pis på sine kunder.
Ang ydelse på ssd med os,min gamle crucial c300 yder som den gjorde dag1,med os eller ej.Tror nærmere det handler om at mange fylder dem for meget op.
Det samme er jo også gældende med processorer.
De første test man ser på nettet er med ES (enginering sample) processorer, som i langt de fleste tilfælde outpower dem man kan købe retail.
Så på en måde snyder AMD og Intel også folk en smule.
Det samme er jo også gældende med processorer.
De første test man ser på nettet er med ES (enginering sample) processorer, som i langt de fleste tilfælde outpower dem man kan købe retail.
Så på en måde snyder AMD og Intel også folk en smule.
Det vil jeg meget gerne se et exempel på ?
læs nu hvad jeg skrev at der jo er forskeld på hardware som sendes til rew... da producenterne vælge at smide ekstra gode og tit andre chips. eksempel mem chips på deres ram stænger og gfxere .#46,47 det i siger er at ydelse pr clock skulle være mindre på retail end på es,ellers kan det jo ikke sammenlignes med trådstarters problem..
HWT's 4770K ES CPU kan holdes kold ved 1.5 volt med en Antec 920 vandkøler. Det tror jeg ikke kan lade sig gøre med en retail CPU.