Hej, har lige skiftet nogle dele i computeren ud og geninstalleret windows, men den vil ikke godkende min produkt nøgle(til trods for den er copy/pastet fra min mail).
Koden er købt som upgrade, men er blev installeret uden først at have windows 7 installeret. Jeg har dog gyldig kode til både win7 og XP, men ingen af koderne vil den godkende.
Jeg har prøvet at rinde til Microsoft´s "hjælpelinie", men den smider mig over i den automatiske produktaktivering som man kender den fra windows xp og 7 med installationsid (mange tal),. Dette får man ikke i windows 8.
Jeg har prøvet at kommet igennem til deres hotline på 82333100 (og så vælge 1-1-2), men den bliver ikke taget.
Er der et klogt hoved der ved hvordan man får win8 til at makke ret?
wee, 20 minutters snak med en mand fra MS, og hans konklusion: Du skal installere windows 7 og så opgradere til windows 8. Man kan IKKE "opgradere" fra en windows 8 til en ren install af windows 8.... Klamt...
#6 prøver lige at kigge på det - gider helst ikke at skulle til at installere helt forfra igen..
Som #10 siger er det ganske nemt. Hvis du så samtidig vil integrere drivers, eller gøre installationen "unattended" kan du bruge Vlite. -det bliver næsten ikke nemmere.
Efter at have fulgt linket fra #6, og køre den .bat fil, kunne man komme til at aktivere automatisk over telefonen... Så nu virker min windows 8 igen - helt uden at skulle bøvle med windows 7 først :)
Sidder med window 7 Ultimate 64 bit, Hvis jeg nu ville opgradere til win 8.1 kan man så bagefter brænde en dvd så man ikke skal instalere win 7 og så opgradere til 8.1 igen hvis man laver en format c på et tidspunkt?