Hvis du ingen optiske drev har, og ej heller får brug for dem, så ville jeg fjerne 5.25" rammen helt, og så få flyttet 3.5" buret dérop.
Så kan du smide din 240mm radi på forsiden ved de to 120mm blæsere der er ved 3.5 og lige under.
Du skal dog bare lige være OBS på, at dit air-flow ikke vil blive optimalt i det setup, grundet du vil have 2 radier i dyret.
Sætter du 240'eren til at suge ind i kabi, dumper du varmen inde i kabi, og forringer vilkårene for 360'eren.
360'eren vil ikke fungere særligt godt, ved at suge udefra og ind.
Dette resulterer i du skal have den 120mm der er på bagsiden + evt. på sidelågen af kabi til at suge ind, og så har du PSU, 360 og 240 til at suge ud af kabinettet.
Så for at få en mere optimal retning på dit luft system (og til dels også vand), så ville jeg smide en 120-140 (kan ikke huske om det er en 140 bagtil) på blæseren bagtil, og så blæser både 120 + 360 ud af kabinettet, og så suger du luft ind i fronten + evt. siden af kabinettet.
På den måde, ville jeg køre loopet i stil med:
res-pumpe-CPU-120-GPU1+2-360-res
Res. kan du lade være nogenlunde hvor du har skitseret det, og så føre en slange fra toppen af res op til en fill-port i toppen af kabinettet.
pumpen kan du så uden problemer placere under 3.5" buret, der hvor du har illustreret 240'eren på din skitse.