Jeg havde bestildt nyt bundkort Asus maximus vi hero hos proshop d.5-02 til afhentning.5 Dage efter kunne jeg se at Asus smider en Asus ROG kampagne - SteelSeries 9HD ROG Mousepad med i pakken hvis man bestiller kortet.
Øv tænkte jeg sådan ville jeg da gerne havde. Jeg lavet en konto hos Asus og tilføjet Mit Asus GFX kort som jeg fik i 11 månede samt min nye asus 27" skærm og så dette bundkort under mine produkter...
Jeg havde prøvet at ringe til Proshop men de kunne ikke give mig en Mousepad da jeg jo havde bestilt før kampagnen så jeg skrev en mail til Asus og fortalte dem historien, at jeg havde lige fået mit bundkort nogle dage før de kom med den Asus ROG kampagne.
De sendte en mail til mig at de havde kontaktet Proshop, og nu er der en SteelSeries 9HD ROG Mousepad UB på vej til mig..
Tak til Proshop og Asus for en god behandling..
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 14-02-2014 18:44:45.
Det er da helt kanon at Asus ville bruge tid på det, havde de ikke kontaktet Proshop, havde jeg heller ikke fået det. Det beviser jo bare at Asus service er helt i top. :yes:
Det var på proshop´s anbefaling at jeg skrev til Asus, da de ikke bare kunne give en til mig, da jeg havde fået kortet 5 dage før Asus ROG kampagne gik igang. Det kan jeg da kun takke for.