Experiment Nr. 5

Case-modding d.  17. februar. 2014, skrevet af p0Pe
Vist: 7500 gange.

p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 13:36:07
Svar/Indlæg:
3100/53
Halløjsa drenge og piger!

Velkommen til endnu en lille build log:)

Experiment Nr. 5




Tænkte det var på høje tide at jeg fik sat dette projekt igang. Jeg har haft kabinettet siden sidste år, og har gået og tænkt lidt over hvad der skulle laves med det, og nu er tiden vidst inde til at jeg deler lidt.

Dette bliver mit femte større casemod projekt (1: DnA, 2: PC-Beto, 3: Project M8, 4: Project N.V), og vil indeholde mange af de teknikker som jeg har lært gennem de sidste fire projekter.

Kabinettet bliver et CaseLabs S3 som jeg fik tilsendt lige da det udkom, og har haft stående lige siden. Selve hardwaren bliver selvfølgeligt vandkølet, og det meste af vandkølingsudstyret vil blive placeret i en pedestal til kabinettet.

Men lad os starte med en liste over udstyret der kommer i:

Motherboard: ASUS Impact
CPU: Intel I7 4770K
GPU: ASUS GTX780
RAM: Corsair Dominator 16 gb
SSD: 2xCorsair Neutron GTX 256gb
HDD: WD 2tb green
PSU: Corsair RM1000

Vandkølingen bliver fra EK, bortset fra fittings som traditionen tro er fra Bitspower.

Lad os dykke ned i det.

tosed.dk/billeder/miniora/1/CaseLabs-S3-39.jpg

tosed.dk/billeder/miniora/1/CaseLabs-S3-38.jpg

Først og fremmest, kabinettet:

tosed.dk/billeder/miniora/1/1.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/2.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/3.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/4.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/5.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/6.JPG

Her kan det ses ved siden af et bitfenix prodigy M.

tosed.dk/billeder/miniora/1/7.JPG

Selve bundkort tray´et i kabinettet er udtageligt, og her ses Impact bundkortet monteret derpå.

tosed.dk/billeder/miniora/1/8.JPG

Der bliver monteret 3 disk drev i kabinettet, 2 ssd´er og en hdd. For at gøre ledningsrod så småt som muligt, så bliver sata kablerne ført ned under bundkortet, og ssd´erne placeret under motherboard tray´et.

tosed.dk/billeder/miniora/1/9.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/10.JPG

Nærbillede af kablerne.

tosed.dk/billeder/miniora/1/11.JPG

Ram og en af SSD´erne fra Corsair!

tosed.dk/billeder/miniora/1/12.JPG

Som de skal monteres. Ledningerne går direkte ned gennem monteringspladen, og videre op til bundkortet.

tosed.dk/billeder/miniora/1/13.jpg

Fræsning! Der er nu noget specielt over at stå ved en manuel fræser i stedet for en CNC. Det er dejligt afslappende 🤣

tosed.dk/billeder/miniora/1/14.JPG

Hvordan kablerne vil løbe

tosed.dk/billeder/miniora/1/15.JPG

Begge ssd´er monteret.

tosed.dk/billeder/miniora/1/17.jpg

tosed.dk/billeder/miniora/1/18.jpg

Siden jeg gerne ville have monteret en enkelt harddisk til midterpanelet i kabinettet, så skulle der nogle modifikationer til. Ignorer venligst de to pumper, de er fra et ældre koncept som blev skrottet.

tosed.dk/billeder/miniora/1/19.JPG

tosed.dk/billeder/miniora/1/20.JPG

3D printede en prototype af hdd dækslet. Den færdige version vil blive fræst i aluminium.

tosed.dk/billeder/miniora/1/30.jpg

En arbejdstegning af hullerne blev printet ud, så jeg havde noget at bore efter.

tosed.dk/billeder/miniora/1/31.jpg

Et hurtigt dobbelttjek så jeg var sikker på det passede.

tosed.dk/billeder/miniora/1/32.jpg

Så skulle det bare files til!




All done, og gummi dutter monteret.

tosed.dk/billeder/miniora/1/34.jpg

Og harddisken sat på.

Det var det for denne gang. Næste update bliver vandkølingen i pedestal´en, og en ordentlig stak renderinger af konceptet!

I må meget gerne følge med på facebook også!

https://www.facebook.com/Desig...

Jo flere følgere jo bedre:)

God mandag til jer!


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af p0Pe d. 29-06-2014 15:52:15.
ByteMe
 
Overclocker
Tilføjet:
17-02-2014 13:38:22
Svar/Indlæg:
389/19
Syns ikke jeg kan få dine billedlinks til at virke. Får kun Error 404. :(

Nå sorry, nu kom der pludselig billeder på. De sku åbenbart ha laaaang tid til at loade. :)


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ByteMe d. 17-02-2014 13:39:11.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 13:43:49
Svar/Indlæg:
1599/100
Det må være nice at have sådan en 3d printer til rådighed 🙂


AliasGus
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 13:46:55
Svar/Indlæg:
1300/30
Ser så lækkert ud!


Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 14:34:17
Svar/Indlæg:
1145/40
Må altså tage hatten af for for dig p0Pe :yes:

Damn du gør det godt og en dag hvor jeg får en del penge imellem hænderne - så kaster jeg dem efter dig og en af dine mods 🤣


Torment
 
Overclocker
Tilføjet:
17-02-2014 15:12:39
Svar/Indlæg:
463/62
Fedt, :) har godt nok set nogle af billederne, ;) men må sige jeg glæder mig 😲


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
17-02-2014 15:41:47
Svar/Indlæg:
2084/124
Deprimerende flot lavet.
Jeg var lige så stolt over hvordan mit Fractal Design ARC mini R2 blev, og så ser jeg dette...
Fedt koncept med diskene hvor kablerne går igennem og de er på bagsiden, håber at producenterne vil overveje det... Jeg valgte mit fractal lige netop fordi man kan montere 2.5" bag bundkort og derved undgå at de skader airflow... Men den med kablerne er lige at tage det skridtet videre, sweet.


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 17:38:44
Svar/Indlæg:
3100/53
#2 Prototyping går en del hurtigere ja:D

#4 Du skal være velkommen til at kaste penge efter mig:D

#6 Tak:P Jeg er også selv ret vild med ssd systemet under bundkortet. I fremtiden overvejer jeg at lave et ultra kompakt system med et lignende setup. Så bare have en 512 gb ssd, og så en 2 tb 2.5" disk til at sidde dernede. Det, kombineret med et kort gfx så som et 760 ville være et ret beasty lille system:D


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 19:41:29
Svar/Indlæg:
5474/39
#7
hvad med lidt andre farve end sort ?


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2014 19:56:17
Svar/Indlæg:
3100/53
#8

Holder nok moddet i sort og hvidt, og så med en enkelt eye catching farve.

Men her er lidt til fantasien. Dette er dog ikke noget jeg vil lave, men legede bare lidt med renderingerne.




#10
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2014 18:09:08
Svar/Indlæg:
3100/53
Teaser fra næste update:D

Delene der ryger i buildet:




unnamet
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
18-02-2014 18:16:54
Svar/Indlæg:
5258/240
De 140mm der ligger. Hvad er det for en model helt praecist? Og skal de bruges paa en radiator?


#12
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2014 18:24:32
Svar/Indlæg:
3100/53
#11

Det er corsairs 140 mm blæsere. Tror kun der er én slags af dem.
http://www.corsair.com/en/cpu-...

Det er planen at de skal bruges på en radiator ja. Ved godt det ikke er verdens bedste til en radiator, men corsair har ikke lavet nogle SP 140 mm blæsere endnu -_- Og blæserne på radiatoren bliver hot-swappable, så hvis de performer for skidt, så tager det 1 min at skifte dem ud:)


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 18-02-2014 18:25:05.


M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
18-02-2014 18:31:50
Svar/Indlæg:
2084/124

#11

Det er corsairs 140 mm blæsere. Tror kun der er én slags af dem.
http://www.corsair.com/en/cpu-...

Det er planen at de skal bruges på en radiator ja. Ved godt det ikke er verdens bedste til en radiator, men corsair har ikke lavet nogle SP 140 mm blæsere endnu -_- Og blæserne på radiatoren bliver hot-swappable, så hvis de performer for skidt, så tager det 1 min at skifte dem ud:)

p0Pe skrev d. 18-02-2014 18:24:32

Hvordan vil du gøre dem hotswap uden at risikere voldsom resonans?


unnamet
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
18-02-2014 18:33:43
Svar/Indlæg:
5258/240
#12

Just my thought

Jeg gaar engentlig selv og venter paa at de laver SP 140mm

Men du maa da gerne give feedback om hvordan de klarer sig paa en rad.

Hvor tyk rad skal de bruges til?


#15
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2014 18:58:52
Svar/Indlæg:
3100/53
#13 hold øje med den her tråd, eller min facebook:D Skal lige have det lavet færdigt og tage billeder:)

#14

De skal bruges på et sæt EK 280 xtx tror jeg de hedder:) Mener de er 65 mm tykke.


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2014 19:21:47
Svar/Indlæg:
5474/39
#9
Det er dit valg.

vildt mange blæser til din pc. Du ved med sikkerhed ikke brænder sammen.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 18-02-2014 19:23:19.


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2014 21:41:17
Svar/Indlæg:
3799/43
Det ser spændende ud, glæder mig til at se slut resultatet. Det plejer jo at blive meget godt, når at du går i gang pOPe. 😀

Det er måske en lidt overkill PSU 100Watt 🙂

Kabinettet ser spændende ud, skulle lige til at skrive at det var lidt for stort til min smag.
Så kom jeg til at se på det ITX kabinet, som jeg overvejer at gå i gang med, så fandt jeg ud af at det kun er 8cm højere. 😳 Nogle gange må hellere lige have styr på tallene før at man udtaler sig. 🙂


#18
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-02-2014 16:36:06
Svar/Indlæg:
3100/53
#17

Overkill is underrated ;)

En hurtig opdatering før jeg smutter videre til pedestal´en som skal huse det meste af vandkølingsgearet.

Siderne på kabinettet skulle modificeres lidt for at gøre dem klar til de fræste aluminiums paneler. For at gøre dette skulle der bores nogle af de støtter ud, som normalt bruges til at montere de almindelige paneler med.







Dette er de støtter som normalt bruges til at montere standard panelerne med, og som skulle bores af.




Dette blev gjort med et trappebor som er et fantastisk redskab!




Så mangler resten bare :D




Bagerste panel færdigt, og moddet som det står nu. Jeg er lige pt igang med at teste om alt virker før det bliver smidt vandkøling på de forskellige dele.




Dette skal også ordnes. For at panelerne skal komme til at sidde helt tæt, så skal overfladen være flad hele vejen rundt.




Derfor blev disse nedsænket, hvilket også gav et mere neutralt udseende.




Hvor meget hardware kan der mon være i kabinettet? Tjae, det vil jeg finde ud af:) Så her kan ses den bunke ting jeg vil prøve at få smidt derind.

Next up - Pedestal og en MASSE vandkøling:D


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 19-02-2014 16:36:45.


#19
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2014 02:28:04
Svar/Indlæg:
3100/53
Så blev det tid til vandkølings kraftværket.

Før vi starter ud håber jeg på i vil supporte mig lidt på facebook og youtube ved at like og subscribe:) Det er altid rart når man kan se man når ud til flere mennesker! :)

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v... =0
Facebook: https://www.facebook.com/Desig...

På forhånd tak 😎

Til dette mod, så er min plan er bruge pedestal´en fra S3´en til at huse al vandkølingen, så det kun er selve blokke der skal være i selve kabinettet.

Pedestal´en vil indeholde:

1 x CaseLabs Mercury S3 Pedestal
2 x EK D5 pumps with acrylic top
2 x EK 280 XTC radiators
1 x EK RES X3 250 reservoir
1 x Aquaero 5 PRO
4 x Corsair AF140 mm fans (temporary until corsair hopefully release some SP140 fans (Hint hint corsair)
28 x diverse Bitspower fittings

Denne ting kommer ikke til at være i nærheden af prismæssigt fornuftig taget hvad den kan i betragtning, men jeg er ret vild med idéen om en lille kasse der kan vandkøle alt. Lidt som en ekstern kompressorkøler:D

Lys og blæsere vil blive kontrolleret af aquaero´en, og denne vil også måle væske temperatur, såvel som stuetemperatur og kassens indre temperatur. Så snart vandet når 30 grader, så vil blæserne starte på 35%, og langsomt stige til 100% når vandet når 37.5 grader.




Det første jeg gjorde var at lave en mockup til hvor der skulle bores huller henne, så jeg kunne få monteret pumperne i bunden af kabinettet.




Tapet til selve bunden.




Hullerne banket ned.




Alle huller boret en lille smule:D




Og så hele vejen igennem.




Hullerne blev derefter skåret helt væk med en dremel, så resten kunne files væk.




Samme procedure på den anden side. Til venstre her, kan man se det andet hul som allerede er filet ned til størrelse.




Og begge pumperne monteret.




Hvordan det ser ud fra bunden. Jeg planlægger lidt at lave et cover til dette, og om ikke andet, så skal ledningerne sleeves og føres pænt op i hovedafdelingen.




Hvordan de ser ud inde i kabinettet. EK spinbay reservoiret var originalt planlagt til boksen, men viste sig at være alt for stor. Derfor blev der indsat et cylinderreservoir fra EK.




Arbejdsområdet. Det skarpe øje vil ligge mærke til de to guldbarer som holder den ene radiator oppe:D




Første montering af det nye reservoir. Lige nu er det kun fittings der holder det oppe, men det bliver ændret.




Og hvordan aquaeroen skal monteres til fronten. Der mangler dog at blive filet lidt her før det er godt nok.




Der skulle skæres nogle huller bagi kabinettet for at gøre plads til gennemgangs fittings. Den nemmeste metode at gøre det på var ganske enkelt at bruge en laserpind.




Så er der bare én til af samme størrelse at bore -_-




Bagpanelet med begge lynkoblinger installeret. Disse bliver nok vinklet senere, men det er bare meget nemmere at koble dem sammen med modparten som de sidder nu.




Et billede af hvordan de sidder monteret inde i selve kassen.




Som tidligere nævnt, så ville jeg gerne gøre blæser nemme at skifte ud. For at gøre dette blev der lavet en 3 pins connector direkte på radiator holderen så man ikke skal ind i selve kabinettet, eller have en forlænger hængende.




Her ses den ene ende af forlængeren indsat i radiator mountet.




Og den anden side.




Kabler loddet på og sleevet.




Dette blev gjort på begge paneler, og radiatorene blev så monteret direkte på panelerne. Blæsere bliver så monteret på de ydre paneler, hvilket jeg stadig skal have lavet et system til.




For at komme ind til boksen, så kan bunden ret nemt tages af hvilket er yderst praktisk siden jeg gerne ville have monteret to LED strips under radiatorne så der blev lidt lys inde i boksen.




Et sæt ledninger blev først loddet på en LED strip.




Og så blev afstanden mellem radiatorene målt, og ledningerne blev klippet til i længde.




Spidsen af ledningerne blev loddet til med loddetin så det er lettere at lodde dem på LED båndene.




Færdige system med ledninger og aquaero stik sat på.




Og monteret til radiatorene.




Ret godt tilfreds med hvordan dette endte ud.




Toppen af boksen.




Og et til nærbillede af fittings´ne.




Fronten med de forskellige stik til aquaeroen. Reservoiret vil blive flyttet lidt op for at give bedre airflow gennem radiatorene.




Fitting´en til højre er den som vil gå direkte ind i reservoiret.




Og hvordan bunden af reservoiret er monteret.




EK holderne blev tappet med gevind til M5 så de var lidt nemmere at montere.




Et af akrylrørene skulle laves om da det var for langt. Så først skulle der måles og så skæres. Her blev der gjort godt brug af min 3D printede skære rig til akryltuber:D




Med den her, så er det meget nemmerer at skære lige gennem tuben.




Kanterne blev gjort rene med sandpapir.




Og voilá. Klar til montering.




Det samme skulle gøres med denne. Den skulle dog bare gøres 2 mm længere hvilket desværre er lidt svært, så et nyt stykke måtte til.




Toppen af boksen hvor reservoiret nu er monteret på.




Der skulle selvfølgeligt være et vindue af en art heri, så det blev tegnet og skåret ind i toppen.




Og derefter boret ud, så jeg kunne skære igennem med en dremel.




Næste stykke værktøj: File.




Det værste slevet væk. Så videre til lidt præcision.




Aaaaand done.




Det færsige resultat. Dog skal der lige klattes lidt med noget sort maling hist og her.




Inden i kassen med lys:




Og et closeup.




Fart striber :D

Det var det for nu:) Mere kommer forhåbentligt snart! :) Husk at smid et like på facebook og youtube:D


#20
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2014 09:20:12
Svar/Indlæg:
3100/53
Btw, så er jeg at lave en film omkring denne som snart ryger på youtube:D


nutman
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2014 17:49:28
Svar/Indlæg:
397/35
Schaweeeeeet!

Største miniITX build, jeg har set. :D


Rampage
 
Superbruger
Tilføjet:
25-02-2014 17:58:35
Svar/Indlæg:
333/39
Super super super awesome, og meget flot arbejde som altid fra din side af! Glæder mig til at se det færdige resultat! 😲


#23
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2014 12:08:51
Svar/Indlæg:
3100/53
#21

Ja direkte lille er den ikke. Den er dog heldigvis mindre end mit M8 kabinet, og også MEGET mindre end Project N.V :P

#22

Tak! :D

Har lige købt et GoPro hero 3+ black edition kamera så jeg forhåbentlig kan lave en fin lille film når jeg fylder væske i den:)


#24
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2014 17:45:11
Svar/Indlæg:
3100/53
http://youtube.com/watch?v=X_Q...

Så blev jeg færdig med første del af filmen omkring vand boksen. Hvad syntes i? Subscribe gerne hvis i vil 🙂


Gamer_Kate
 
Nørd
Tilføjet:
02-03-2014 19:21:25
Svar/Indlæg:
304/3
Fartstriber sådan 🙂

Ser dælme lækkert ud indtil videre, glæder mig til at se hvordan resultatet bliver. :yes:


#26
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2014 10:08:08
Svar/Indlæg:
3100/53
Det kan du så se i videoen :D Eller i hvert i falde resultatet af vandboksen.


AliasGus
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2014 14:40:07
Svar/Indlæg:
1300/30
Virkelig lækkert indtil videre! Men havde heller ikke forventet mindre fra dig 😉

Tror snart jeg skal ha bestilt et Caselabs S5 🙂


#28
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2014 15:02:32
Svar/Indlæg:
3100/53
Du kan prøve at skrive til dready herindefra:) Mener han pønser på at komme af med hans.

Og tak:D


#29
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2014 10:30:16
Svar/Indlæg:
3100/53
Med pedestal´en næsten færdig, så kan jeg gå videre til selve moddet. For at få panelerne jeg har i tankerne til at passe perfekt krævede det en nøjagtig tegning af selve kabinettet.




Den færdige indre konstruktion. Alt er præcis med til ca. 0.5 mm.




Nærbillede af samlingerne.




Det modificerede midterpanel som skal holde harddisken. Dette er vist tidligere.




Bag panel og de gamle fødder. Disse er udskiftet med MNPC tech fødder.




Mobo tray




Og det øverste drop in mount.




Bag samlinger.




Venstre side




Og højre side




Top panelet.




Og det nedre.




En lille ide jeg havde var at lave nogle "special editions" med f.eks kobber dele.




Eller måske endda akryl.




Nærbillede. Ingen af disse to vil blive brugt i moddet, og var bare lidt sjov med render programmet.




Og strømforsyningsrummet. Her kan det også ses hvor ledningerne fra harddisken skal gå ud fra midterpanelet.




Og selve det ydre design. Dette skal skæres fra 14 mm aluminium, og kommer nok til at tage lidt tid.




Under kabinettet bliver der en 2 mm stålplade som skal holde panelerne fast sammen.




Rendering af venstre side.




Og højre.




Og toppen:D




Venstre sidevindue som gør det muligt at se ind til bundkortet.




Bagerste panel, også med en 2 mm stålplade på for at holde dem sammen.




Bagende og hvidt interiør.




Hullet til strømforsyingen, og lidt overblik over den indre konstruktion af panelerne.




Hvert akrylstykke er skåret ud individuelt, og bliver presset ind i panelerne.




Forfra. Der er gjort plads til to 120 mm blæsere i fronten så der kommer lidt airflow gennem kabinettet.




Venstre side med panelet taget af.




Nærbillede hvor det kan ses hvordan stålpladerne skal holde panelerne sammen.




Flere detaljer.




Og mere montering.




Fronten vil selvfølgeligt ikke have nogle vinduer, men det kan være jeg beslutter mig for at smide et filter ind et sted.




Fronten uden frontpanelet.




nærbillede.




Og et til:D




Det var det for nu. Lige pt venter jeg på at få nogle prototyper af sidevinduerne hjem for at se hvor godt det kan laves:D

Husk at tjekke min facebook side ud også! :)

https://www.facebook.com/Desig...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 05-03-2014 10:42:16.


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2014 16:20:32
Svar/Indlæg:
3799/43
Det ser meget godt ud 🙂
Det er godt tegnet, jeg kan godt lide 3d effekterne med de vinkler.

Hvad med bunden skal den ikke også have noget beklædning?
Nu skriver du at du vil bruge 14mm alu har du regnet ud hvor meget at det ca vil komme til at veje med alt den alu?


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ICE-Cool d. 05-03-2014 16:21:41.


#31
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2014 21:13:11
Svar/Indlæg:
3100/53
#30

Naah, bunden er alligevel skjult, ligesom bagsiden. Alu panelerne alene kommer til at veje 5 kilo :D

Tid til lidt prototyping. Selve vinduerne på kabinettet er alle skrå, så de er lidt svære at få produceret. Derfor fik jeg kontakt til Justin fra Parvum systems som tilbød at lave en demo af hvor godt de kunne producere det.

Dette er den første part som jeg har modtaget fra dem, og det bliver ikke den sidste. Det er dejligt at have på plads hvor vinduerne nu skal produceres henne, så kan jeg ligge fokus på andre ting, så som den indre opbygning.




En rendering af top vinduet.




Og parten som jeg fik med posten.




Man kan stadig tydeligt se fræse sporene i den, så de skulle slibes væk.




Lidt mere i detaljer.




Til slibningen brugte jeg vådslibningspapir.




Husk, godt med vand:D




Efter 800 korns slibning.




Stadig lidt grov i det, men skal have købt noget mere papir og poleringsvæske.


-=egghead=-
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2014 09:10:16
Svar/Indlæg:
91/18
Er du kommet videre med dette mod? Jeg glæder mig til at se et resultat 😲


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
08-05-2014 02:45:42
Svar/Indlæg:
154/4
p0Pe is at it again! Perfection is the right word for this mod. :)


#34
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2014 00:24:56
Svar/Indlæg:
3100/53
#32

Det er jeg nu:D

#33

Glad you like it Johan:D

Tråden her er blevet lidt billedtung, så foreslår at i smutter ind på min facebook side, og tjekker den seneste update:D




https://www.facebook.com/Desig...

Alternativt kan i se updaten på bit-tech her:

http://forums.bit-tech.net/sho...


#35
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2014 16:22:22
Svar/Indlæg:
3100/53
Endnu en update her:

https://www.facebook.com/Desig...




Jeg redigere tråden ned så der ikke er så mange billeder. Fremtidige billeder må i lige smutte på facebook at se, så det ikke tager en evighed at åbne tråden:)



#36
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2014 16:25:57
Svar/Indlæg:
3100/53
amen ffs.. Så kan man selvfølgeligt ikke redigere sine gamle posts...

Well, så må i trækkes med en tung tråd:D


AliasGus
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2014 15:47:55
Svar/Indlæg:
1300/30
så fedt det der pOPe! glæder mig til at se fremtidige updates


#38
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-10-2014 09:02:51
Svar/Indlæg:
3100/53
Tak AliasGus! Og du skal ikke vente længe:D

https://www.facebook.com/Desig...

Endnu en update - denne gang med massere af CNC pr0n! Tjek linket for alle billederne :)




Galahat
 
Superbruger
Tilføjet:
09-10-2014 15:23:47
Svar/Indlæg:
206/31
Bøjer mig sgu i støvet af alu rester, og tager hatten af for det der.. kræver stor tålmodighed og vilje.. Et imponerende stykke arbejde Hans Peder..!


#40
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2014 10:06:20
Svar/Indlæg:
3100/53
Godt du kan lide det. Der kommer snart mere :D


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
12-10-2014 17:52:52
Svar/Indlæg:
154/4
Dina sidopaneler kommer bli helt underbara! :)


#42
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2015 20:47:54
Svar/Indlæg:
3100/53
#41

Haha tak!

Skal op og se til dem i morgen, og forhåbentligt snart være færdig.

Indtil da, så har jeg ændret lidt i farveskemaet, så væsken nu er en solid rød:

http://gfycat.com/HideousNewLa...


power_halal
 
Nørd
Tilføjet:
21-03-2015 23:24:03
Svar/Indlæg:
6/2
Bliver godt nok ked af at se mit eget build efter det her. Det er godt nok vildt.