Nu vil jeg mene der er forskel på nyheder fra producenter, og artikler om produkter.
en nyhed er jo en nyhed, om du eller jeg kan lide den eller ej, det er et nyt produkt som en producent sætter på markedet, og de gør det nok ikke uden grundlag vil jeg mene.
En artikel er dybdegående, hvor vi jo her på siden skal være kritiske og give indgående kendskab til det produkt vi nu skriver artikel om.
Ellers vil der jo ikke være nogen specielt relevante nyheder, da alle nyheder har fordele og bagdele. Speciel lige med hensyn til kabinetter og eks. grafikkort som bliver sprøjtet ud af fabrikkerne i alle mulige tænkelige og utænkelige versioner. Er der ikke grundlag for salg eller noget, så bliver produktet jo taget af markedet igen, men det er dog stadig en nyhed fra producenten når det kommer ud.
Umiddelbart ved jeg ikke lige hvor kritiske vi skal være med de nyheder vi skriver her på siden, jeg går ud fra jeg får besked fra højere sted, hvis nyheden ikke er relevant på nogen måde.
Er nyheden ikke relevant for lige netop dig, burde du jo springe let hen over den og tænke dit 🙂