Det må være Komplett.
De er begyndt at smadre bundkort for at tjene flere penge.
Det er en sammensværgelse, a conspiracy!
Nu er det anden bruger herinde, som melder den der skade på bundkortet hos komplet.
Jeg har desuden læst om 3 andre på trustpilot, som har fået afvist en rma på bundkort, fordi de har oplyst, at brugeren selv har lavet dybe i ridser i printet ved nogle kobberbaner.
Det lugter lagt væk af fusk fra Kompletts side.
</quote>
Ok men hvad er sansynlighedn i det hele taget for, at skade bundkortet samme sted i flere forskellige situationer.
Jeg har aldrig set nogen skade et bundkort på den måde, min IT afdeling på arbejdet har aldrig hørt om det.
Hvis man skal lave en skade i printet, som forsager at bordet ikke virker. Skal man nærmest bruge skruetrækkeren som en mejsel og banke med en hammer på skruetrækkeren.
Så kan i kalde det hvad i vil.
I min verden er det normalt at inspicere de dele man får tilsendt, inden man smækker dem i maskinen. Fysiske skader er ofte ret nemme at se. Især sådan noget som selve soklen er det mig helt uforståeligt at man ikke tjekker, da det nok er det mest følsomme. Har aldrig fået et kort med skader i soklen, og jeg har da på 5 år haft næsten 100 forskellige bundkort igennem herhjemme, men tjekker det da altid alligevel.