når jeg prøver at gå på evt. netbank på min mors computer så kommer java godtnok frem og køre rundt(loader) men efter et godt stykke tid melder den error?
så kan man klikke på error hvorefter der kommer en "java consol" op?
java har virket for et par uger siden!
spec:
-Windows vista -Firefox/chrom -java 7 update 51
jeg har prøvet flere forskellige browsere, og at afinstaller java hvorefter at installere det igen. jeg har naturligvis også genstartet computeren!
håber nogen kan hjælpe mig her!
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af peterA d. 21-02-2014 22:29:18.
Jeg har selv bøvlet med det samme Java(ASKmalvaregøjlvirus) men min banks tekniske afdeling guidede mig igennem kvit og frit telefonisk, så det kom til at virke igen 🙂 Så mit råd ring til banken om de kan hjælpe altså deres IT afd. 🙂
#0 mener at der engang var et program der hed noget med javara, der kunne fjerne alt leftovers fra java.. og så prøv at installere det igen fra offline versionen der ligger på java´s side.
hvis der er tale om virus så prøv at downloade et antivuris program avast, eller lign.. og malwarebytes og superantispyware, og kør scanninger med dem..
Det lyder ihvertfald som det sikreste nu hvor den skal bruges til netbank, det er aldrig til at vide om lortet er fjernet selvom et program fortæller dig at maskinen er ren..