Men ved ikke hvilken mus det skal være, jeg prioritere ergonomi meget højt, selvfølgelig en præcis sensor og min 3 dpi indstillinger hvor max er en del højere end 1600dp
Samlet pris ikke mere end 500kr
Spiller boarderlands 2,bioshock 1,splinter cell, crysis1-3 og bf 3-4
Har været rundt om RIGTIG mange mus efterhånden, men der er bare ingen der ligger nær så godt i hånden på mig som Logitech: http://www.edbpriser.dk/mus/lo...
Tror jeg kommer til at savne side knapperne til tommelfingeren som jeg bruger til frem og tilbage, på den trådløse, har overvejet g700s men den har elednig batteri tid som dog er bedre end en razer mamba somn jeg har haft, men stadig ikke god
SteelSeries Sensei RAW. den er rigtig fed, når man lige får trimmet hastigheden. selv om jeg har en stor hånd, så holder jeg rigtig godt på den, overfladen på den føles også meget lækker.. den er sådan lidt gummiagtig. formen og størrelsen på den minder meget om MS IntelliMouse Optical
OK 😲 heh nej hvis det ikke føles rigtig første gang man har den i hånden så er det ikke den mus man skal ha 🙂 har haft flere Razer mus, men de er alle sammen blevet solgt til venner eller blevet sendt retur til butiken inden for få timer.. har flere gange tænkt at jeg lige prøver om jeg kan lære at holde på den, men er kommer frem til at det at købe en nye mus, skal være som at tag et par nye sko på 😀 skal føles godt i samme sec man tager den i hånden
G400s minder mig for meget om designet på en g7 som jeg havde i måske 1 år som blev skifte ud pga dårlig ergonomi men også pga et trægt scroll hjul til en mx 1100
Lige den dyreste når jeg også skal have kabel holderen så jeg ikke for træk i ledningen, har også tænkt på razer deathadder men den har ikke nogen nem dpi justering og så vidt jeg husker vil jeg gerne have lidt høj dpi når jeg spiller crysis 3
Med kabel holderen fra razer er det max 400kr for musen,min musemåtte er en roccat hiro
Ja en deathadder er også lidt dyrt, men kan dog nogen steder fås til under 500kr
Optisk eller laser mus for spil hvad er forskellen?
Mx518 optisk alle de dyre trådløse har laser mus f.eks logitech g700s
Dejlig ergonomisk mus, masser og af justerings muligheder, præcis sensor og er overrasket over så lidt problemer jeg har med at musen er med kabel og ikke er med laser sensor.
Der er allerede aftryk af min pege og langefinger så jeg kan nok ikke bytte den hvis jeg ville, men det er en dejlig mus som jeg gerne vil beholde
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 27-02-2014 11:15:30.