Hmm.. - I forhold til de pc højttalere nogle kalder for skrammelhøjttalere, så hold lige øje med størrelsesforskellen på disse og de der bliver linket til.
De linkede højttalere er en hel del større, samt langt bedre enhedsbestykket plus langt større effekt end hovedparten af plastikdåserne. Dette giver den dybere bas, større volumen samt højere lydtryk uden forvrængning i forhold til plastikkolegaerne 😀 De behøver derfor ikke i samme grad en subwooferløsning, men skal der knald på musikken vil en god subwoofer også her give et godt skud i bunden samt aflastning for sidehøjttalerne op igennem hertzene = bas og mellemtonerne bliver ikke presset og belaster derfor ikke videre op i diskantafdelingen med mindre øreirriterende forvrængning til følge.
Personligt har jeg Altec Lansing 2/1 og er godt tilfreds, da jeg ikke hører høj musik/film over pc men bruger mit langt større stueanlæg når jeg vil ha` renset ørerne 🤣
Husk også at sørge for et godt lydkort, da dårlig lyd udsendt gennem gode højttalere - stadigvæk er dårlig lyd 😢
At sammenligne hovedtelefoner med rigtige højttalere er ikke særligt godt, da de jo er 2 vidt forskellige ting, hvor det eneste de har til fælles er, at de kan afgive lyd. Alt andet er forskelligt 🙂
Men held og lykke med valget 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 28-02-2014 20:25:49.