Well, det syntes jeg da bestemt også jeg har, den er jo hurtigere end 525 og kan efter min mening slet ikke sammenlignes med 910 da det er et helt andet produkt, og slet ikke i samme prisklasse overhovedet.
Det er jo ikke ensbetydende med at den skal overgå på ALLE områder, den har jo bare nød at gøre det på nogen.
Forholdsmæssigt er den jo noget hurtigere i den ene del, end den er langsommere i den anden.
Jeg har nu rettet ordlyden, så det passer til mit udsagn, eftersom 525 disken jo heller ikke er en standard 2.5" SATA disk, som der jo her er tale om, så håber jeg at alle er tilfredse 🙂
Igen, hvorfor kritisere et lille ubetydeligt ord, og begynde at sammenligned med ting, som ikke er af samme standard, bare for at hakke på skribenten, det forstår jeg ikke lige.
Man kan jo bare læse kilden og forholde sig til den i stedet for at jeg måske lige har valgt et ord I ikke mener passer ind i sammenhængen.
Og i forbindelse med FAKTA som i skriger på, så sammenligner i jo forskellige produkter som ikke er magen til det artiklen omhandler i sin grundform. Hvis jeg ville have en msata disk, så ville jeg jo slet ikke kigge på 730 serien lige så snart jeg så i kilden at det ikke er en msata, ville jeg have en pcie disk ville jeg heller ikke kigge på den, så...
Men man kan jo altid hakke lidt på skribenten, det er meget nemmere end at forholde sig til det der står i kilderne. Det skal nok højne vores nyhedsflow.
Hvad vil man helst have, et højt nyhedsflow med små kosmetiske fejl :yes: , eller et MEGET begrænset nyhedsflow som er perfekt formuleret? :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Monberg75 d. 28-02-2014 12:03:12.