Alle spil har fejl, og alle spil vil have fejl, men SimCity var slet ikke klar, de kunne nemt have brugt 8 måneder mere på det spil, og så var det stadig ikke færdig. Det kan tydeligt ses ved at der kommer nye features med updates, features som skulle have været med fra starten.
BF4, Jeg var ikke med HELT fra starten, men jeg har oplevede mange fejl, og jeg oplever fejl hver gang jeg spiller.
BF4 er stadig et beta spil, og jeg tror aldrig det bliver mere end et beta spil.
EA er klar over disse ting, og dem som står bag disse spil, melder også klart ud til EA, at de ikke er færidge, og det har brug for en forlængelse. Men EA nægter den salgs, fordi penge er vigtigst. I BF4 tilfælde, skulle alt passe sammen, mellem Dice og AMD's GPU'er. Der gik ikke helt smooth.
Jeg sidder og venter på watch_dogs lige nu, det skulle have været ude november sidste år, men de trak det tilbage, fordi de ikke var klar. Helt fair, det er stort spil, som jeg glæder mig meget til, så heller vente 6 måneder, og få god oplevelse fra starten, end at sidde og blive skuffet som sådan ca. alle der har spillet BF4 og SimCity. Jeg har begge spil! Jeg spiller rent ud, ALDRIG simcity...