Overclocker
Tilføjet:
08-03-2014 20:58:42
Svar/Indlæg:
89/9
Hej
Kunne godt bruge lidt hjælp fra nogen der kender lidt til CAD/renderen osv.
Mit problem er at jeg nu har leget lidt med inventor/AutoCAD/3ds Max i lidt tid, og blevet lidt mere fortrolig med dem. Dette tegning har nu fanget min interesse, mit mål er at få tegnet mit hjem, indvendigt som udvendigt, med alt indventar, så jeg kan se hvordan dette vil se ud som fotorealistisk, hvis jeg f.eks havde lyst til at flytte lidt om, eller hvordan mine tossede ideer vil se ud, eller efter en renovering, ala den slags.
Begyndte forleden at tegne en af mine lamper, men hold da op hvor blev jeg irriteret, var lang tid om at markere streger, rotere, Zoom, ja et eller andet gik bare ikke som jeg vil have det, jeg vil have det skal foregå flydende.
Følgende nuværende Hardware er:
Xeon x3220, 3GB ram, X1300pro, Sata HD
eller:
I3 2100, 8GB ram, X1300pro, Sata HD
Med tiden vil det blive til en bedre cpu,ram og en ssd
Skal jeg invistere i et brugt quadro, eller et gamer kort, for at få den bedste ydelse? Må også gerne kunne bruges til kraftigere cpu, ram, ssd senere hen.
Jeg spiller aldrig, 3år siden sidst, tegner det meste af tiden, og med tiden kan man vel smide et gamer i samme tid ?
Har kigget lidt på nogle brugte K600 og K2000, som kan fås til omkring 500-2500dkr
Nogle med nogle input ?
På forhånd tak
zmilet