Moderator
Tilføjet: 09-03-2014 16:34:51
Svar/Indlæg:
4983/48
Blot til info, så "faldt" Hwt ud lige her for et par min. siden.
Det virker til at handle om noget cookies eller lign til auto-login der driller, da man sagtens kan tilgå Hwt i for eks In-private mode i IE uden at siden fejler der som den ellers gjorde lige før når man tilgik siden med auto-login cookien i brug som ved alm browsing.
Har forresten oplevet dette et par gange tidligere, men det har ofte krævet at jeg skulle rydde cookies for kunne bruge auto-login på siden igen uden fejl, og ikke som her har "fixet" sig selv efter et par minutter 🙂
Prøver igen... har LIGE skrevet at siden de sidste par dage har været MEGET ustabil... og vupti da jeg skulle TILFØJ SVAR var den gal igen... MEGET ustabil HWT.dk i de her dage 😳
Ja, der er mange børn derinde, men til gengæld får man også svar på ens spørgsmål. Der er muligvis nogle useriøse iblandt. Men man behøver ikke vente flere dage på svar.
Måske man skulle skrive til Thomas og spørge hvordan han kører sin side og så tage lidt ved lære.
Så var der igen "fejl" på HWT.dk Trist at der så tit er problemer
Men endnu mere utroligt at der INTET bliver gjort for at rette op på problemerne. Eller jeg ved selvfølgelig IKKE om, der intet bliver gjort... Men der bliver INTET meldt ud på siden, så derfor jeg ikke tror der bliver gjort en dyt ved det...
Synd for dette super site, at det SÅ tit er nede... 😩