Hej. Jeg er på udkig efter et nyt grafikkort som skal er satte mit nuværende (GTX 660ti). Hvilken vil I anbefale? Jeg vil bruge omkring 1.600kr. på det. Jeg spiller simulator spil, race og action.
Hej. Jeg er på udkig efter et nyt grafikkort som skal er satte mit nuværende (GTX 660ti). Hvilken vil I anbefale? Jeg vil bruge omkring 1.600kr. på det. Jeg spiller simulator spil, race og action.
Jeg vil i hvert fald maks bruge omkring 2.000kr. Og det behøver ikke at være Nvidia, det må godt være ATI, hvis man får mere for pengene med det.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Molo d. 11-03-2014 17:38:22.
Når du ikke spiller i højere opløsning vil jeg ikke mene du får meget ud af at opgradere, men hvis det endelig skal være så synes jeg du skal kigge efter noget r9 280x 🙂
Ja klart, 660ti sli sparker røv. Det kræver dog at bundkort og psu kan klare det. Og IMO er det kun det værd hvis man kan finde et 660ti brugt til en fornuftig pris.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shutdown d. 11-03-2014 20:07:37.
Kan kun på det varmeste anbefale et gtx 770 - det yder helt og aldeles fantatisk også kan man finde nogle virkelig støjsvage udgaver rundt omkring. MSI og Gainward har jeg personlig MEGET god erfaring med.