Ny Bruger
Tilføjet: 13-03-2014 13:22:00
Svar/Indlæg:
4/1
Hej hwt folket!
Det blev netop annonceret i går at man fra den 19. marts kan forudbestille det kommende Wildstar MMO, som står til udgivelse den 3. juni med en "head start" den 31. maj. Nu ved jeg godt at det hovedsageligt er et hardware forum det her, jeg bruger selv køb/salg delen en del med min private account, men jeg ved derfor også at der iblandt jer sidder en masse dybt inkarnerede gamere :)
Det vi gerne vil prøve er at samle en masse danskere under samme fane til Wildstar og derfor har vi valgt at åbne op for det i Lokes List, man kan læse lidt mere om Lokes List på vores hjemmeside på http://www.lokeslist.dk . I bund og grund går det ud på at vi selv efter WoW stadig spiller sammen i andre spil og mødes på kryds og tværs irl og vi er nu igang med at etablere os selv som et dansk wildstar guild. Vi har siden slutningen af 2013 spillet beta versionen og har efterhånden fået samlet lidt over 40 medlemmer inde i spillet, men der er altid plads og behov for nye kræfter. Ganske kort om Lokes List i Wildstar:
Hvad er vi: Dansk wildstar guild Fokus: PvE progress (PvP'ere er dog mere end velkomne) Faction: Dominion Server: PvP server [TBD] Aktivitetsniveau: "Semi-hardcore" dvs. 2 progress raids om ugen (19:30-23:30 dansk tid) Sprog: Dansk Aldersgrænse: 18+ (gennemsnitsalderen er omkring de 25) VoIP: Teamspeak 3 Detaljeret rekrutteringspost: http://lokeslist.dk/forum/view... Ansøgninger kan smides her: http://lokeslist.dk/forum/view...
Vi har hovedsageligt koncentreret os om WoW og SWTOR siden vi startede og har altid set os som en sund mellemting mellem de ultra casual guilds og hardcore raiding guilds. Vi har ikke tid og lyst til at spille 5-6 aftener om ugen, men vi ser os heller ikke tilfredse med ikke at spille målrettet og med henblik på at have progression i raids. Derfor mener vi at vi igennem de sidste 10 år har udmærket os ved at have skabt en mellemvej, hvor vi bestræber os på at "have your cake and eat it too" :)
Vores målgruppe er derfor de folk der gerne vil spille i et seriøst miljø under raids, men også vil have tid til at lave andre ting, om det så er foran eller væk fra computeren. I starten vil der selvfølgelig være en fase hvor folk kan se spillet lidt an, inden de vælger om de vil være en del af raidingholdet eller vil være casual.
Vi håber at nogle af jer synes at Lokes List lyder som noget for jer og har lyst til at slutte jer til os i Wildstar. Om ikke andet så ønsker vi alle som har tænkt sig at spille Wildstar god fornøjelse, you're in for a blast og så håber vi at vi ses i Nexus, samt at launch går smertefrit, hehe.
Venlige hilsner Lokes List
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Lumen d. 13-03-2014 13:24:12.
Ny Bruger
Tilføjet: 16-03-2014 17:17:07
Svar/Indlæg:
4/1
Vi har skudt lidt videomateriale fra max level 5 mands content i Wildstar og har indtil videre smidt 2 videoer op. Det illustrerer ret godt hvilke mekanikker der arbejdes med i spillet generelt.
Ny Bruger
Tilføjet: 18-04-2014 11:12:33
Svar/Indlæg:
4/1
Så er det vist tid til en lille opdatering. Vi er lige nu oppe på 65 medlemmer som har købt Wildstar og klar til at gå igang med head start den 31. maj, vi glæder os! :)
En god portion af os har været i beta'en siden slut 2013/start 2014 så vi har en god håndfuld level 50'ere ovre på Nexus serveren. Vi har filmet lidt af det vi render rundt at laver og det er lige nu blevet til følgende 4 vidoer der viser lidt level 50 5-mands content, de to første er posted i #1, her er de to nyeste:
Derudover var vi med til at teste det 40v40 PvP content der kommer til at være i live som de kalder Warplots, vi har ikke selv lavet en video af det materiale vi fik men det har Fevir, i kan se det her. Kig efter Lumm og Famemonster, og ignorer for alt i verden ham som sidder og råber på VoIP, det var en eller anden gut fra et andet guild, han blev hurtigt muted i min klient :P
Det var i meget korte træk ganske morsomt, men også ret meget ligesom AV i WoW, altså en anelse Zerg agtigt må man nok erkende, vi må se når det går live hvordan det udvikler sig. Af spændende elmenter er der det der med at man kan "fange" raidbosser og bruge dem i warplots som guardians. I videon ovenfor kan man se hvordan vores hold fyrer op for en god gang Metal Maw et par gange, og hvordan han bare kører Exiles over :)
/Lumen - GM i Lokes List
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lumen d. 18-04-2014 11:12:54.
Ny Bruger
Tilføjet: 16-05-2014 10:39:54
Svar/Indlæg:
4/1
#4 Der er ved at forme sig lidt af en Chua-bevægelse i WildStar, jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det! 🤣 Så det er med blandede følelser at jeg vil se frem til en mulig ansøgning fra dig canny, haha