Ny Bruger
Tilføjet:
16-03-2014 04:26:32
Svar/Indlæg:
13/3
Tja som overskriften lyder.
Vi står her i familien og skal til at udskifte vores ret så gamle bærbar, men synes det er ved at blive svært at finde rundt i, især efter jeg for et par år siden, rykkede alt mit spil over på Xbox'en.
Men nu står vi altså her, og er så efter det begyndt og spille World of Tanks, og det er lige trist nok for når der kommer for meget gang i den, falder min fps til omkring 5, hvilket gør spillet unødvendig svært :)
Men her er lidt info.
Det skal være en 15,6" eller hvad den størrelse nu hedder, har pt en 17" og synes den er blevet for stod at sidde man i sofaen.
Men hvad skal jeg gå efter, i7 eller i4 ? er 4. generation den nyeste?? jamen der er så mange spørgsmål.
Burde man få en af dem der har SSD harddisk i eller ?
Og hvad kan jeg forvente af grafikkort, synes man ligger inde med et GT 740 Nvidia med omkring 2 gb ram på, er det godt nok eller skal man ud og kigge grundig efter ??
Havde drømt lidt om en Asus da jeg synes man kun høre godt om dem, men til den pris jeg har får man mere hos Acer, ser det i hvert fald ud til.
Så jeg tænkte er der en der har 5 min til at hjælpe.
Det vil i hvert fald være perfekt.
Hvis det nu skulle være, så skal den kunne købes i Fona eller Computer City, da de tager forbrugsforeningen :)
På forhånd 1000 tak.
/Jonas