For at afspille en 18GB film flydende skal du ihvertfald på 60mbit, gerne 70mbit. USB 2.0 har en hastighed på 480mbit, så selve standarden burde ikke fejle noget.
Så kunne man mistænke TV'et for at køre USB 1.1 (eller harddisken) men den standard kører kun 12mbit så der får du ikke meget film igennem.
Det kan altså kun være harddisken der ikke kan følge med.
Jeg har selv Men in Black 3 i 3D. Den kunne jeg ikke stream over det trådløse uden at det hakkede et par gange. Mit trådløse har jeg målt til 50mbit i download, og så vidt jeg husker regnede jeg ud af det skulle som minimum 60mbit til før så stor en film kan streames uden at det hakker.
freak_master -> TV'et ER med USB2. Harddisken ER med USB2 + USB3 :)
Det er små hak (millisekunder), hvert 2-5 sekund, vi snaker om :) - Det er ikke noget der gør en film umulig at se, men bare noget der irriterer mig, og denne tråd var et håb om det kunne forbedres ;)
freak_master -> TV'et ER med USB2. Harddisken ER med USB2 + USB3 :)
Det er små hak (millisekunder), hvert 2-5 sekund, vi snaker om :) - Det er ikke noget der gør en film umulig at se, men bare noget der irriterer mig, og denne tråd var et håb om det kunne forbedres ;)
Hehe og nu modsiger jeg #4 igen 😀
Jeg holder nu på at det er harddisken der ikke kan leverer billederne hurtigt nok. Prøv at sæt den til en computer og kør CrystalDiskMark.
Jeg holder på at det er Tv der fucker op 😉
En moderne HDD skulle jo gerne kunne levere omkring 80-100MB/s
Når du ser film er det jo små billeder der skal sendes, og ikke en stor fil. En 5400rpm harddisk er ikke ret god til det der med små filer der skal sendes afsted, så jeg holder stadig på at det er harddisken 😉
#6 -> Der er flere af mine kammerater der overhovedet ikke kan se det hakker, og mener det er topklasse.. - Men JEG kan se det hakker, og det irriterere mig :D
kun til info !jeg kan stream trådløse 25gb 3d mkv til min Samsung UE46F6715 uden problem. Filmen ligger på computeren som er tilsluttet til routern(Huawei B593s) per kabel. Selve filmen ligger på en green 2tb wd disk. Jeg gætter på tv`s afspiller kan ikke håndter de store filer. Har du checkét om der er en update til tv´t?
clokker -> Der er flere af mine kammerater der overhovedet ikke kan se det hakker, og mener det er topklasse.. - Men JEG kan se det hakker, og det irriterere mig :D
Der er ingen problemer når jeg streamer via kabel, kun når jeg afspiller via. HDD/USB.
TV'et har Quad Core CPU, og kører med nyeste firmware update.
Nu er det måske lidt off-topic, men hvorfor har du ikke dit tv kablet op til netværk via RJ45 (gætter på dit tv har uden at undersøge det) og afspiller filmen fra et netværksshare (nas)? Du skal have lavet dig en holdbar infrastruktur ellers 🙂 Det er jo lidt som at købe en Porche 918 Hybrid til at køre i det Skotske højland (meget små veje og ujævne) http://www.youtube.com/watch?v... Det er NO-GO!
Og jeg tilslutter mig #2 i denne her case, da det er en 5200RPM disk med en ældre 1TB disk i...
Men hvad blev resultatet med disken i computeren i henholdsvis USB3 og 2?
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af gammelgaard_mink d. 18-03-2014 09:41:58.