Nu skriver jeg lidt det samme som jeg gjorde i din oprindelige tråd med din router:
Det er ikke i orden den måde du har skrevet på, og hængt Rampage ud på. Havde du gjort det ved mig, havde jeg også ignoreret dine beskeder ret hurtigt, om du synes det er i orden eller ej. Din tone har ikke været et voksent menneske værdigt, IMHO. Men dermed ikke sagt at Rampage ikke skulle have sendt med T&T, såfremt det er aftalen. Hvis man siger pp, så er det kun de faktiske omkostninger ved porto køber skal dække, igen, IMHO. Så hvis man fx har en vej til at få sendt pakken gratis, så skal køber ikke betale for en porto-udgift som sælger ikke har.
Men det er godt at du har modtaget din pakke, og at den forhåbentlig virker som den skal.
Som et lille side-notat: hvis du endelig står i en situation hvor at du ikke kan få kontakt med en sælger herinde, og du er bange for at du er ved at blive snydt - så lad vær' med at hæng vedkommende ud, kalde dem svindere, bedragere og anden form for udskud, uden god grund. Start i stedet med fx at lave en tråd, hvor du spørger om der er en anden der kan hjælpe dig i kontakt med vedkommende. Den løsning har virket for andre før. Hvis du så ikke har fået svar eller vare som aftalt, en uge eller 14 dage efter hvornår du forventer det (i dit tilfælde skal du måske sige 3 uger, med de forventninger du har udvist), før du skriver på forum at du føler dig snydt af ham.
Mit standpunkt er, at Rampage (måske) har lavet en lille bøf ved manglende T&T, hvor imod at du Polle har haft lavet ret så meget ballade uden det har været nødvendigt.