Nu ligger jeg også lidt tættere på serveren og ikke i det mørke jylland.
Jeg har det ikke gennem TDC, men en anden udbyder der levere gennem TDC.
Det skal lige siges jeg betaler for en 30/6 mbit linje så ved ikke lige om de køre bonus måned eller noget. 😲
Jeg er blevet tryllebundet efter jeg er blevet koblet op til fiber. Tror slet ikke jeg vil kunne vænne mig til alm. bredbånd igen, da det slet ikke kan nå op på de hastigheder, som fibernettet kan. Jeg bliver heller ikke længere irriteret over at vente på at en side blive loaded - for det sker ikke længere :D
Da jeg bor i Nordjylland har jeg fået mit Waoo fibernet igennem Bredbånd Nord. Derfor kan jeg naturligvis anbefale dem (http://www.bredbaandnord.dk/Fi... ). Går ud fra at det er den samme service og kvalitet man får andre steder i landet.
Hvad er det der er så vidunderligt ved fibernet at rigtig mange gerne vil have det? (men kun meget få kan få det)
Selvfølgelig er f.eks 50 mbits i upload dejligt hvis man har brug for det,det samme med billigt internet, men både 50,100 og 150 mbits i download kan lade sig gøre uden at man behøver at have fibernet og 10-20mbits i upload er nok for langt de fleste.
Har 50/10 hastighedsgaranti,ingen fair grænse og tdc play for kun 299kr om måneden.
Det synes jeg da er ganske ok samlignet med stofa 60/10 med 1200gb fair grænse og ingen hastighedsgaranti til 349kr