Vi har set det, men det er Kilo der skal lave det - og han har ikke tid før i slutningen af april... 😢
Tal for dig selv, korsk.
Crew lytter til brugernes forslag og tilpasser løbende systemet.
Jeg tror også at du har grundlæggende har misforstået konceptet.
HWTs crew arbejder frivilligt og stiller samlet et forum til rådighed.
At du sætter hjerner i anførselstegn, finder jeg rammende i dit tilfælde.
Morsom, det er du.
Muligvis ufrivilligt morsom, ikke desto mindre "morsom"
#19 - hvornår fatter du egentligt, at jeg ikke ringer dig op hver gang jeg skriver i en tråd herinde :no: 🤡
Det var både et indlæg der skulle være humoristisk samt evt. aktuelt - hvilket du åbenbart forstod - men valgte at svine mig til på :no:
Kom nu op af dit sorte hul tak !..
Og det er så absolut dig, der ikke forstår hwt`s koncept, da det netop via brugerne er muligt at hente brugbare råd til udvikling af sitet.
Så når du skriver, at Hwt crewèt arbejder frivilligt - er der jo ingen der taler om økonomi!. Jeg påtaler blot, at vi i fællesskab - muligvis (helst) uden dig - kan få noget udvikling af sitet op at stå!
Men selvf. fatter du som altid ikk` en brik hehe...
P/S - at jeg sætter "hjerner" i overførsel betyder såment kun, at jeg kun markerer, at vi har gode hjerner herinde, der virkelig kan gøre en forskel - uden selvf. at markere mig selv til noget på dette uvisse stadie!
At du så ikke er med i mine beregninger mht. gode hjerner, er der vel ikke mange der ikke forstår..