Webhallen totalt ringe leveringstid og ingen response

Diverse d.  18. marts. 2014, skrevet af Mark1979
Vist: 2538 gange.

Mark1979

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2014 16:52:55
Svar/Indlæg:
102/11
Hej

Jeg lavede en ordre i fredags hos webhallen, på en MSI bærbar, som er på postordrelager.. Mandag får jeg så en mail, om at jeg skal verificere mig selv, ved at sende dem noget legitimation..
Dette studser jeg noget over, har jeg godtnok aldrig oplevet før. Nå men sender dem et billede af mit kørekort og spørger dem om dette er tilstrækkelig..

Høre så intet fra dem, så sender dem en mail igen sidst på dagen om mandagen.

Nu er hele tirsdagen også gået og har stadigvæk intet hørt fra dem og min ordre står stadigvæk som under behandling.

synes godtnok det er ringe at der skal gå så mange dage og de stadigvæk ikke har sendt min bestilling, eller givet lyd fra sig.

Er der andre der har oplevet dette?

clokker

Superbruger
Tilføjet:
18-03-2014 17:50:16
Svar/Indlæg:
755/6
ja. det kan godt tager længer tid.Har bestilt et bundkort engang og der tog det 4 dage før det bliver send af sted..😕 men billig var den.Kostede 398,- for 5 måneder siden.2 uger sener var den over 500 kr,😀

bmwnp

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2014 18:11:44
Svar/Indlæg:
611/4
#1 Hele fire dage!? Omg!!!

#0 Som der står lidt om emnet på hol,er drt vist normalt at webhallen er lidt langsomme om at brsvare mails... Tålmodighed,og drn skal nok dukke op:)

The

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2014 20:48:28
Svar/Indlæg:
1406/100
Okay hvad er det for en bærbar da ? 😲

Monberg75

Moderator
Tilføjet:
18-03-2014 23:53:09
Svar/Indlæg:
1194/156
Jeg har lige købt fra dem, ja, varen var da et par dage undervejs, men det ene produkt var heller ikke på lager, så det var forventet.

Ved ikke lige om de sender fra Danmark, eller om de har deres lager et andet sted i EU, så tager det jo lidt tid at få varen frem :)

teko

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2014 07:52:13
Svar/Indlæg:
873/19
Jeg har købt en del ved dem og synes nu ikke at de er langsommere end andre, men har også kun bestilt til afhentning.
Der hvor de fejler lidt for mig er ved alle deres demo varer. De ligger på hjemmesiden blandet med de almindelige varer og kan ofte bestilles selvom de er solgt, så går der i nogle tilfælde flere måneder før der kommer en mail om at de desværre er udgået og ikke kan sendes.. Heldigvis bestiller jeg til afhentning så der er ikke risiko for at have penge ude :p

Så vidt jeg husker blev de for et år eller sådan noget, købt af Komplett, så jeg vil tro at de sender fra Norge, eller Sverige.