Har ingen problemer haft med Win8/8.1 hvad angår spil, havde et lille problem med en page file der havde den forkerte størrelse, men ved ikke om det er en fejl i Win8, eller om dette også var gældende i Win7 for mit vedkommende...
Er desuden super glad for hastigheden af Win8 kontra Win7, synes det blandt andet starter en del hurtigere uden at skulle pille ved systemet og kører generelt en del mere smooth, eneste ting der irriterede mig var faktisk at man startede i metro/start, hvor jeg gerne bare ville til mit desktop, i Win8 var det også det eneste jeg brugte classic start til (at boote op til desktop), er egentligt fint tilfreds med metro UI'et, og først nævnte kan man nu ændre i Win8.1 så alt er godt 🙂
Det eneste reele "problem" med Windows 8/8.1 er faktisk at det istedet for at "lukke" systemet som det er gjort før i Win7 og tidligere, så bruger den en form for hibernation, dette gør at systemet er lidt kvikkere til at starte op (hvilket er fedt nok), men til gengæld gør det også at hvis du dual-booter i f.eks. Linux, så kan du kun bruge partitionen i read-only, eftersom den er markeret som værende brugt til hibernation... Det er så self KUN et "problem" hvis man benytter sig af flere styresystemer og partitionen kan jo trods alt stadig læses, bare ikke ændres fra andre systemer.