Jeg har nu haft musen i et par dage, og har haft tid til at indstille den og bruge den. Jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag ud over min Logitech Laser, hvilket ikke er en gaming mus.
Cursoren flakkede rigtig meget med Logitech musen, og det var faktisk meget irriterende.
Jeg bruger stadig en Icemat, som er 10 år gammel. Der er ikke antydningen af flakken med denne mus på denne overflade.
Umiddelbart er det en virkelig god mus. Man kan have tre forskellige dpi indstillinger at vælge i mellem på knapperne oven på musen, alt efter om man surfer, spiller fps eller strategi spil. Disse tre dpi indstillinger kan man selv vælge hvad skal være.
Nu har jeg ikke kæmpe hænder, nogen vil måske mene jeg har små hænder. Min kones vielses ring er større end min. Det jeg vil sige er, at der er lavet plads til at ringe finger og lille finger kan hvile på musen, men det kræver altså små hænder. Mine naller stikker ud over kanten, og jeg har som nævnt små hænder. Hvilket bestemt har sine fordele. Arbejder som medicotekniker og reparerer alt mellem blodtryksapparater til defibrillatorer og respiratorer, og der er små hænder en meget stor fordel.
Bedste mus jeg nogensinde har haft.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MazdaMadsen d. 30-03-2014 01:09:59.