Ja held og lykke med at bevise jeg IKKE har købt billet og sat den på mit side/bakspejl..... 😛 🤣 🤣
Fra FB.
Fra den 1 marts 2014 har københavns komune indført betaling for parkering af motorcykler og samtidig indført at motorcykler nu må parkere i motorvogns bås. Jeg ringede så til parkering københavn for at spørge hvor man skulle placere p billeten og om de forventede den kunne blive på mortorcyklen uden at blive stjålet parkering københavn var enig med mig i den sikkert ville blive fjernet hvilket så ville give mig en bøde.Jeg fik afvide jeg så kunne vælge at tilmelde motorcyklen til easypark og dermed betale via mobil telefon. Jeg ringede til easypark og fik beskeden man kan ikke tilmelde en motorcykel da easyark mærket skal side synligt i foruden og da der ikke er forude på en motorcykel kan den jo ikke side der .... hvad gør man så .... del meget gerne denne så vi kan råbe politikerne op fint nok hvis vi skal betale for parkering men de må da komme med en løsning hvordan vi rent praktisk gør det
hvorfor kan de så ikke bare købe en scooter eller andet på størrelse med en cykel ?
kan de parker deres Motoriske cykel sammen med almindelige cykler.
Det med CO2 come on, har ikke noget med pladsproblemet i KBH.
cykle i stil med alle andre folk i KBH.
tage diverse tog/busser, da det er kbh. Offentlige transport mest normale.
Biler og motorcykler passer bedre i Jylland. Der er pladsen til det.
Så kunne I tage en bil i stedet for, så kunne I spare penge.
Har dog heller aldrig noglesinde set tre motorcykler fylde mindre end en enkelt bil.