Heller bruge min penge på 2x Titan. Samme resultat.
#6/7: Jeg ved ikke om i så streaming af eventet men kortet blev altså reelt nok markedsført til "gaming communitiet" men også til small business markedet for video rendering. Jen-Hsun Huang sagde jo at de havde lavet GTX Titan Z for bl.a at afvikle den nyeste Unreal Engine som de jo også viste.
Men når det så er sagt... det er GK110 x2 og jeg synes egentlig ikke at endnu et Kepler kort er så interessant... og slet ikke hvis Direct X 12 ikke er fuldt understøttet.
#8 Tunede ind lige da han tog det frem, så missede "hypen". Tror dog næppe det er målrettet gaming.
Men ja, det samme blev jo sagt om Titan, der skal nok være nogle der køber det "just cause.." 🤣
#6/7: Jeg ved ikke om i så streaming af eventet men kortet blev altså reelt nok markedsført til "gaming communitiet" men også til small business markedet for video rendering. Jen-Hsun Huang sagde jo at de havde lavet GTX Titan Z for bl.a at afvikle den nyeste Unreal Engine som de jo også viste.
Men når det så er sagt... det er GK110 x2 og jeg synes egentlig ikke at endnu et Kepler kort er så interessant... og slet ikke hvis Direct X 12 ikke er fuldt understøttet.
Hvad mener du med, at dx12 ikke er helt understøttet med dette kort?
Synes da ellers Guru3D den anden dag skrev, at alle dx11 kort ville understøtte dx12 ☹
-> #11
Jeg tror netop ikke, at man køber et Titan Z og har dét i baghovedet, ligesom dem der kover Quadro-kort.
Det jo ikke et kort til spil, så det tåler jo ingen sammenligning.
-> #13
Det kan også godt være, at jeg bare lægger for meget i det, men i min optik har nVidia opfundet et nyt segment - der ikke har behov for Quadro-fordelene, men Quadro-regnekraften.
Jeg ved godt, at de har Tesla-serien, men - og det kan godt ske at det er fordi jeg ikke ved noget om kodning osv. - jeg tror at Titan lidt er rettet imod en anden type brugere:
Det kan være det giver lidt mere mening, hvis jeg stiller det op således:
Tesla, er rettet imod rå regnekraft, simuleringer, etc.
Quadro, er rettet imod CAD/CAM og regnekraft
Titan, er rettet imod rå regnekraft/gamere
Geforce, er rettet imod gamere
Det er et dyrt gamer-kort, ja. Men en "billig" GPGPU.
Jeg ved ikke, om ovenstående giver mening?
I min optik, svarer det lidt til, at folk er sure over, at high-end spejlrefleks koster alt for meget (når nu det er et værktøj), når de i virkeligheden sammenligner megapixels og megabytes.
Det jo ikke et kort til spil, så det tåler jo ingen sammenligning.
Titan var aldrig et gamer kort, men lur mig om der ikke sidder et, eller flere i SLi, i mange high end gamers på tværs af verden.
Den penge fornuftige gamer vælger klart 780Ti 6Gb, men der findes mange med flere penge end fornuft. Vi skal nok nå at set Dual Titan Z med vand på, som gamer pc'er.
-> #15
Og nørdernes eneste beklagelse vil, når alt kommer til alt, grunde ud i, at de ikke har råd til det 😛
-> #17
Jeg forstår det som udvikling, spildesign osv., med udgangspunkt i en konkret engine.
Det er ikke min opfattelse, at nVidia - trods alt - er så dumme, at de går ud fra at størstedelen af deres nuværende kunder har råd til at smide $3k efter sådan et kort.
Jeg er enig med dig i det med prisen. Den forstår jeg heller ikke helt. For de $1k ekstra, burde man fint have råd til bundkort og kabinet med plads til 2x Titan. Uanset hvem man er som køber. Jeg antager, at GPGPU-segmentet går efter Tesla/Phi, ikke Titan.
-> #22
Still better than AMD 😎
😛