Jeg er også med på noget TitanFall, selvom jeg selvfølgelig ikke er nogen champ OVERHOVEDET 😛 (Jeg plejer at få lidt for mange høvl)
EDIT: add me if you like: 1EaR-BeaR (der er en eller anden punk der har stjålet mit nickname jeg ellers altid har haft brugt siden jeg kunne kravle-computer!)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af 1EaR d. 26-03-2014 20:32:02.
Hmmm, jeg kunne nu også godt bruge lidt inspiration til et nyt fps-spil. Da jeg kun gamer singleplayer er Titalfall ikke noget for mig. Har gennemført Far Cry 1+2+3, Crysis 1+2+3, Battlefield 4, Dishonored, Quake 1+2+3+4 (gamer stadig lidt quake 3 online 😛 ), Duke Nukem forever, Serious Sam og samtlige COD og Rainbow 6 serien.
3. personsspil er ikke noget for mig, pånær deadspace 1, men det er gennemført.
Moderator
Tilføjet: 27-03-2014 08:23:23
Svar/Indlæg:
1194/156
#32 Er Ghost Recon 3. person? er ikke sikker på om du kan skifte view så det bliver FPS? men syntes ellers det er fede spil, der tænkes lidt ud over grænsen så man skal arbejde mere som team end bare suse afsted og skyde :)
Moderator
Tilføjet: 27-03-2014 08:28:20
Svar/Indlæg:
1194/156
Noget helt andet er Tom Clancys EndWar som jeg var ret glad for, specielt på grund af speak commands, man kunne tale til spillet, det var en ret fed feature og det virkede næsten :) Det er jo kommet som online version nu, det må jeg også prøve en dag :)
Du skal spille Dishonored. Hver dag. Og når du ikke spiller Dishonored, skal du spille Tomb Raider. Og når du så har spillet lidt Tomb Raider, skal du spille noget mere Dishonored.
Splinter cell - 3. Person men selve single player delen er ret fed; specielt fordi der er en historie. Har du overvejet den nyeste version af hitman? Jeg blev positivt overrasket at det ikke bare et en måde at løse opgaverne på.
Edit: den nyeste version af Sniper er også ret underholdende.
edit2: Dishonored! Det er også meget undervurderet! Prøv det NU!
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af sdjensen d. 28-03-2014 20:51:12.
Jeg har en gammel version af AC og det tager lidt tid at vende sig til en anderledes styring men den gode historie og de spændende miljøer spillene foregår i, opvejer ulemperne.
Køber en AC4 licens hvis nogen har en i overskud ;)
Moderator
Tilføjet: 24-04-2014 22:08:06
Svar/Indlæg:
1194/156
Jeg har kigget lidt på 2eren men kan simpelthen ikke finde ud af det. Må kigge lidt mere på det for syntes det virker spændende hvis man kan finde nogen at spille med :)