EDIT: Så er der et par billeder oppe af køleren, samt temps på VRM (var det eneste udover GPU jeg umiddelbart kunne aflæse temps på) og en "lille" opdatering i form af en detalje jeg faktisk havde glemt da jeg skrev artiklen, på trods af dens påvirkning af karakteren. Nemlig at Arctic har fået lavet deres monteringsskinne til køleren lidt for stor, på et par forskellige måder...
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Lyngze d. 08-05-2014 00:11:01.
Undskylder meget de mangler i påpejer i artiklen, jeg har ikke haft så meget tid til at arbejde på artiklerne for tiden desværre hvilket nok også har afspejlet sig her er jeg bange for. Jeg har dog stadig kølerne liggende så jeg vil forsøge at få taget et par billeder af installationen i kabinettet samt ram temperaturer på kortet. Det bliver dog først i løbet af næste uge...
Så er der et par billeder oppe af køleren, samt temps på VRM (var det eneste udover GPU jeg umiddelbart kunne aflæse temps på) og en "lille" opdatering i form af en detalje jeg faktisk havde glemt da jeg skrev artiklen, på trods af dens påvirkning af karakteren. Nemlig at Arctic har fået lavet deres monteringsskinne til køleren lidt for stor, på et par forskellige måder...
Håber der er forståelse for forsinkelsen/den mangelfulde artikel og at artiklen er mere tilfredstillende nu 🙂
hmmm er nu også lidt skuffet over din konklusion mht. at afstiveren ikke passer.... tror du ikke bare det pga den "grat" der sidder og er i vejen :) ?
Havde eksakt samme problem med min Arctic Accelero Hybrid II-120
der ud over, må give dig ret :/ bagpladen er et monster, der bestemt ikke hjælper en i et kompakt build som mit :) derfor måtte jeg flytte kortet ned i midterste socket, for derefter at "bøje" bøjlen i nederste hul, da den ellers ville ramme på PSU.
#10 Kan kun vurdere på hvad jeg har oplevet med installationen i mit kabinet, jeg har også Hybrid II-120 og ikke 280X modellen af Xtreme IV til test pt og der er samme problem med disse i vores kabinet. Jeg kan med noget besvær godt få skruerne sat i, det bliver dog halvt skævt, hvilket jeg ikke ligefrem vil sige er i orden. Jeg kan selvfølgeligt ikke sige om det er et problem med mit kabinet eller med produkterne, kan kun konstatere at det ikke passer helt godt sammen i mit tilfælde 😛