ja jeg har gjort det samme bare for ydelsen skyld og det virker...
Det er da noget vrøvl :no:
De går jo ikke tilbage og gør et gammelt OS dårligere, bare for at sælge flere af deres nuværende OS.
De bruger deres energi på at optimere deres nuværende OS, og på at udvikle det nye. Samtidig forsøger spiludviklerne at udnytte de fordele Win 8 har. Win 7 er old news, og man kan ikke forvente at Microsoft skal blive ved med at bruge deres energi der.
De går jo ikke tilbage og gør et gammelt OS dårligere, bare for at sælge flere af deres nuværende OS.
De bruger deres energi på at optimere deres nuværende OS, og på at udvikle det nye. Samtidig forsøger spiludviklerne at udnytte de fordele Win 8 har. Win 7 er old news, og man kan ikke forvente at Microsoft skal blive ved med at bruge deres energi der.
Enig! Det der dog pisser mig af er at man laver så store design ændringer uden at lytte til mængden. Altså, metro er jo først ved at være okay nu, fordi man næsten kan undgå at bruge det. :)
Enig! Det der dog pisser mig af er at man laver så store design ændringer uden at lytte til mængden. Altså, metro er jo først ved at være okay nu, fordi man næsten kan undgå at bruge det. :)
Se det er så en anden sag. "Metro", "Modern UI", eller hvad fanden man nu vil kalde den vederstyggelighed, skulle have været et valg fra dag nr.1! -og det samme med en startknap hvor man selv kan tilføje genveje, (kommer så desvære nok aldrig).
Håber, og tror dog, at Microsoft har lært lektien. -valgfrihed og ikke begrænsninger, er det folk vil have!
Hej HWT.
Jeg prøvede for sjov at installere win 8.1 på min pc, da jeg syntes, at min pc fik tæsk i Battlefield 4 i multiplayer mode.
Og ganske rigtigt! Battlefield kører med 60 FPS konstant med alle indstillinger på ULTRA undtagen af HBAO/SSAO slået fra.
Vore Herre Bevares!
Har I oplevet et ydelsesboost ved andre spil? :)
/canny