Ja da helt bestemt og så vil fremtiden vise hvad man kan finde på at komme de APU'er i af udstyr. Om ikke andet må der være et kæmpe potentiale i passive eller "silente" kølere til de AM1 systemer. 🙂
#19 Ja spændende at se hvad AM1 kan i forhold til FM2+ og APU'erne og Kaveri i særdeleshed. Også lidt interessant at se Windows 8.1 mod Ubuntu samme sted men men så bliver det vist lidt for nørdet ... 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Renissen2 d. 09-04-2014 20:52:51.
Men netop AM1 er tiltænkt som en lavpris PC til hverdagsbrug og slet ikke til highend gaming som det setup du nævner. Mere som #7 og #8 skriver så kan man have en dedikeret gamerPC 🙂 ved siden af.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Renissen2 d. 10-04-2014 14:17:05.
#24 Hvilket bundkort valgte du? Jeg ville gerne have haft det fra Asus, men det var kun det fra AsRock, som var på lager. Det er der dog intet i vejen med, kører klippestabilt
Ja nu er de så kommet til salg men der var ingen da jeg kiggede omkring d 9-4 hvor nyheden blev sluppet løs.Som det kan ses på billederne er det underlagt hemmeligholdelse til netop 9-4. 🙂
Jeg bestilte et asus am1m-a. Glæder mig til at få det sat op som media server og afspiller. Havde ikke lige set hvornår artiklen var lavet :) men det er da gået stærkt for dem med at få dem ud :)