Hvorfor ligner den sjovt nok det grafikkort jeg har i min pc? Altså GTX 690 😲
De har nok hugget lidt af designet fra Nvidia's kort og der røg min drøm med, at bruge det overstående Radeon kort til radiator 😛 🤣 ☹
Dog ville jeg aldrig købe Radeon R295, også selvom den virker attraktiv hehe. 🙂
Den er for en gangs skyld pæn at se på :yes:
Men fedt, at AMD har smidt en ordentlig køler på fordi, hvis det var skod køleren, som de har på deres nye serie tør jeg ikke tænke på temperaturen! 😕
Jo en gril på bagsiden af kabinettet og så koge æg 🤡 😛 🤣 🤣
Det er en joke jeg har kørende med en ven 🤣
#4, en blæser i midten og så et lysende logo?
Men kan ej heller lige se hvad der ellers er hugget?
Spænende kort, men er godt nok bange for at prisen ligges alt for højt (se bare på prisen for et Asus's ARES2, godt nok et lækkert custom kort).
Specielt nu når det tyder på at Nvidia smider Titan Z til + 20k.
Så kan AMD bare smide deres til ca. 12-14k og sige deres performer ca. lige godt (i spil) men koster mindre og det er incl. vandkøling 🙂 (som jeg dog ville smide over i et custom loop).
Men lad os se, dual kort har altid været dyrere end to enkelte kort.
Det henvender sig nok til ITX maskinerne eller folk som bare vil have det nyeste (dog en heftig PSU der skal til 🙂 ).
#6, det var ment som en joke.
Ved godt at fan i midten kom før GTX 690 og det lysende logo kan jo ikke være noget design huggeri 🤣 (så går man da i små sko).
Som jeg også skriver: "Men kan ej heller lige se hvad der ellers er hugget?"
Ellers kan jeg ikke lige se hvad du mener med Nvidia fan boy, da jeg pt sidder med 4x HD 7970 og har gentagende gange bygget med AMD kort (nok haft AMD kort i længere perioder end Nvidia, men nok om det).
#8 Oo Har faktisk ikke et eneste AMD kort liggende 😛