Jeg har lige købt et Gigabyte GTX760 OC 4GB "Windforce x3". Nu begynder hans maskine at genstarte periodisk flere gange om dagen. Ikke kun i spil, men også bare når den står i idle. Det skal lige siges at hans pc er helt nyinstalleret med det nye GFX isat...! Hans system er flg.:
Windows 8.1 Pro Bundkort: Gigabyte AM3+ 970A-DS3P CPU: AMD AM3+ FX-6300,95W RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 GPU: Gigabyte GeForce GTX 760 4GB PhysX CUDA PSU: Corsair VX550W
Før det nye indkøbte GFX havde han et Club3D gtx560 Ti "Green Edition". Den genstartede også, men det var grundet for lav volt i kortet. Har ikke afprøvet det nye GFX i min egen maskine endnu.
Kan det være den 550W PSU der ikke kan trække gtx760 eller måske kortet der er itu?
Venligst Michael
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Mikedk69 d. 08-04-2014 11:35:24.
Så blev PSU udskiftet til en Corsair TX850w og den kører perfekt indtil nu med en del test. Tak for hjælpen drenge 🙂 Nu min søn glad igen. Nu kan der games!!!
Så blev PSU udskiftet til en Corsair TX850w og den kører perfekt indtil nu med en del test. Tak for hjælpen drenge 🙂 Nu min søn glad igen. Nu kan der games!!!