Jeg synes det er eksseptionelt barnligt af Greenpeace. Og ja, en af de helt store grunde til jeg hader dem. De håndtere situationer ved at være barnelige og bruge fysisk "vold".
Jeg elsker grøn energi (vind, sol, vand og alle andre former. Jeg synes det er spændende rent teknologisk) og håber da en dag, at alle bruger det. Men det skal ske gennem forbrugerne og gennem salg.
Vis verden fra et positivt synspunkt. Gør noget for at fremme den grønne teknologi og sælge den positivt i stedet for bare at snakke dårligt om de andre. Hvis greenpeace var modne, så brugte de deres kræfter og energi på, at sætte fokus på grøn energi ved at tale positivt om den og selv bidrage til forskningen.
Det er som at holde en god fest, og så kommer der nogle og ødelægger den fordi de ikke ved hvad de ellers skal bruge deres weekend på.
Jeg håber da virkeligt heller ikke at folk hepper på dem som mopper andre i skoler/arbejdespladser - så har man godt nok ikke meget at bidrage med på jorden.
Greenpeace holder sig ikke til loven og de er ikke en prik bedre end når Putin lige HAPSER lidt land til ham selv. Terrorisme.