Ny Bruger
Tilføjet: 15-04-2014 20:22:11
Svar/Indlæg:
12/3
Hej alle sammen jeg har i tankerne at bygge min egen computer og har fundet ud af hvad jeg vil bygge den med men ville gerne høre jeres mening om tingende her er listen:
Hvad skal du bruge systemet til..? Går ud fra der skal games på det, og synes det ville være lidt ærgerligt at have sådan en skærm til det system. Få dig hellere en med noget lavere responstid, og hvis du er villig til at ofre lidt mere, så med 120hz også.. 120hz gør en VERDEN til forskel når der games, det er sgu en af de bedste opgraderinger jeg har gjort til mit system
Den BenQ skærm har jeg og kan klart anbefales. Bruger 3D delen meget med den og Nvidia Lightboost gør det meget federe at spille det med, men den er også god til, at game på uden 3D slået til. Responstiden er der ikke en finger at sætte på. 🙂
Man skal huske at vænne sig til størrelsen dog, den er ret stor. Jeg skal stadig vænne mig til det da det er noget af et monstrum, at have stående men jeg er ret glad for den.
Du kan hænge dit headset bag på krogen der er på skærmen, der følger også en slags "pose" med til at putte over skærmen, hvis man nu skulle tage til LAN party. Jeg synes ikke skærmen er så tung igen, men den fylder godt i bredden 😕
Du mangler noget ordentlig lyd. Realtek er noget skrammel når det kommer til lyd. TI (Burr-Brown), Cirrus Logic (Crystal) og Wolfson er eksperter indenfor konvertering mellem analoge og digitale lydsignaler. Det er Realtek ikke. Langt fra.
Du mangler noget ordentlig lyd. Realtek er noget skrammel når det kommer til lyd. TI (Burr-Brown), Cirrus Logic (Crystal) og Wolfson er eksperter indenfor konvertering mellem analoge og digitale lydsignaler. Det er Realtek ikke. Langt fra.
Det kommer da helt an på hvad der bliver brugt til at høre lyd på, om det er et headset, et par headphone eller højtaler i GOD kvalitet. Hvis det er et headset eller et par billige logitech, creative eller lignende højtaler. Så kan det IKKE betale sig at smide penge efter lydkort. Hvis lyden så også transporteres via SPDIF, så er der da endnu mindre forskel, da det kun er 1 og 0 der transporteres. I dette tilfælde nævner #0 ikke at han har noget ordentlig headphone eller højtaler, så vil da ikke kunne betale sig det mindste?.
#23 Jo de er virkelig irriterende, hvis du har briller indenunder 😢 Jeg har jo været nærsynet lige siden jeg var ti år og kunne straks se problemet med det Nvidia 3D Vision gøgl 😕 Det er ret klodset og ubehageligt med briller indenunder :no:
Så jeg fik kontaktlinser to uger efter jeg havde fået mit 3D kit og skærmen der til. Det var tilbage i 2011 og gik med linser indtil April 2013. Da fik jeg foretaget mig en øjenlaseroperation og siden har det været en fornøjelse, at spille med 3D brillerne på 🤣
#24 Tror mere han spørger om ikke det at have nvidia brillerne på, i sig selv er irriterende, ikke om det er det når man også har almindelige briller på 😉
Men nej, det synes jeg egentlig ikke, men man kan godt blive lidt svimmel hvis man spiller med dem længere tid