Hvis du kikker på Philips så skal du mindst have en serie 6000. Da det er et RIGTIGT 200Mhz panel. Evt lidt ned I tommer. Måske dette: http://www.dustinhome.dk/produ...
kan ikke give dig en god grund, og det er som også et sony med vega skærm vi har lige nu, du ved sådan et 70kg monster.
Men sony siger mig bare ikke så meget..
#2 Aner bare intet om de nye tv teknologier. Men det er da et 200hz tv jeg havde kigget på, hvad mener du med et rigtigt 200hz, for den du linker til er 700hz. Ja jeg lyder nok lidt tabt bag en vogn,, Men er bare 10år bag ud på tv
Fru'en vil helst have samsung, fordi de er de pæneste, men syntes bare at have hørt så meget dårligt om dem i fjernsynet de sidste stykke tid, med de brænder af og lign... men hun har forelsket sig i denne https://www.komplett.dk/samsun...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sesam d. 15-04-2014 23:17:03.
Som andre har nævnt er det en god ide at se/prøve fjernsynet først. En ven har et philips (2013 model) og EPG'en er utåleligt langsomt, og alle 'smart-tv' features er utroligt ringe. Jeg kan desværre ikke huske hvilken model det er. Men pointen er at det lige kan betale sig at se det i butik eller læse/se nogle anmeldelser. Men husk at billedet i butikker altid er anderledes en det vil være hjemme i stuen.
jeg har s[dan et philips i 42 tommer i sovevaerelset, det fungerer fint men er lidt langsom til kanalskift, bruger boxer tv. til media er det ikke godt nok, der er problemer med at den ikke kan afspille mange lydformater. har et samsung i stuen det kan afspille det meste, dog ikke undertaekster, men ellers er vi rigtig glade for det selvom det har en tre aar paa bagen 🙂
Det får lidt tæsk i på de forskellige sider, om manglende mellemtone, samt, for lidt bas, Men jeg syntes det lyder fint..
Og ja , kunne sagtens finde andet der spiller bedre til mindre penge,, Men vil ikke have højtalere over det hele, ville gerne have noget som gav en god lyd og passede til tv'et. i design og det hele.
Har i setup på tv, lavet det, så det tænder og slukker med tv'et, og volumen køre også tv fjernbetjening, samt blaurayafspiller gør det samme.
Så skal kun bruge en fjernbetjening, til det hele
Så er rigtig glad for mit køb.. og glad for at jeg købte det hele så det kan arbejde sammen. 😉
Og til vores behov er det rigeligt med lyd.
Og fruen er glad for at soundbar kan tage BT, så hun kan høre musik fra hendes telefon, som hun gør en del.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sesam d. 18-04-2014 16:49:16.
Nej det er ikke den, du linker til NB55OA Men den hedder NB5530A, kan ikke finde den på bilka's hjemmeside.
Så lige linket igen, og kunne se at basen er en anden samt, bar så lidt anderledes ud
Men efter at have søgt på nettet, kan jeg godt se hvordan de kunne hive så meget af prisen, så rabat og rabat.. de har bare hevet så meget meget af prisen, så det passer med de billige steder på nettet. så har som sådan alligevel ikke sparet det store, i forhold til andre steder..
Men det skader som ikke fryden, af det nye setup.
#18 er ikke sikker, men tror ikke det er virtuel surrondsound, den kan noget 3D Lyd, hvad det så end er 😳
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af sesam d. 18-04-2014 18:32:02.
#20, hvis der ikke er baghøjtalere, så bruger de sikkert noget virtual surroundsound.
Nej der er ingen baghøjtalere, det er et 2.1 system..
Har ikke været inde og læse om det, så om det har noget virtual af en art skal jeg ikke kunne sige.
Syntes det er lidt sjovt, i den ene anmeldelse, jeg lige hurtigt kiggede på, på mobilen, da jeg var i bilka, skrev de at det havde træge volumeknapper,, havde nu heller ikke regnet med at skulle hen og trykke fysisk på bar'en, hver gang jeg skulle justrere volumen.. Så det har jeg ikke lagt mærke til 🙂