#6 nu snakker/skriver jeg udfra mit eget synspunkt, og vedrørende league of legends + WOT, da det mest er der jeg har nyere erfarring(det er mange år siden jeg spillede i claner i BF2 og BFV, så ved ikke hvordan BF/COD universet gør det i disse dage).
I disse spil joiner du ikke en proclan sådan bare lige, min erfarring siger mig at du bliver opsøgt hvis dine stats og skills udviser at du er en god spiller, så skal de store claner nok forsøge at få fingrer i dig, Oftest kunne jeg forestille mig at man skal starte ud i det små clan messigt og så arbejde sig op, men ved FPS titler, tror jeg også man skal ha foden inden for hos de (rigtige) claner sådan hen af vejen for at udvikle sig og blive bedrer, pro spillere bliver jo ikke pro, fordi de kun er gode, nej de bliver pro fordi de er rigtigt gode + kan teamworke med andre, samt finder de rigtige indgange osv til de rigtige claner.
I league menes jeg at de fleste størrer claner finder spiller i top 1% af ranked play, og er du ikke en top 1% spiller i league eller WOT, så kan du godt glemme alt om at vinde rigtige penge eller ingame ting.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 18-04-2014 19:58:30.