Langfredag på Copenhagen Games

Litteratur d.  18. april. 2014, skrevet af neemos
Vist: 5178 gange.

neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
18-04-2014 15:44:21
Svar/Indlæg:
1129/307
Vi er nået til langfredag og vi har åben hele dagen hos MSI og Gamdias

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
M.Beier
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
18-04-2014 16:15:18
Svar/Indlæg:
2084/124
Der skal vidst bruges et par minutter mere inden at sådanne ryger på nettet.


Nearby?
 
Overclocker
Tilføjet:
19-04-2014 00:07:11
Svar/Indlæg:
46/1
Overordnet et godt arrangement.

Det jeg synes der mangler er flere HW leverandører + en forretning der sælger HW til gode priser. I stil med Dreamhack's samarbejde med Webhallen.
Fona har hvad jeg kan se kun 1-3 gode tilbud. Creative SB ZXR til 1499,- og få andre ting.

Derudover ville det være meget fedt at de brugte de to store scenere lidt mere.
F.eks ved at smide tøsernes CS:GO event derop når der ikke var store kampe i herrer ligaen - lidt synd at scenen står tom i 2 timer når der er gang i tøsernes liga. En kommentator ville ikke være nødvendig.


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2014 16:54:07
Svar/Indlæg:
5874/1287
Har sådanne events ikke overlevet sig selv? Det kunne jo lige så godt have været et event i Quake 3's storhedstid. Kampe på storskærm, få (men gode) hw tilbud fra få leverandører, og ellers folk der bare går og kigger.
Den lille ændring der er, er andre spil, og nyt hw. Ellers er alt ved det gamle. OC på vand, kvælstof mv er set mange gange før. Dette er ikke et kritik af selve eventet, men af dem der burde få nye ideer.
jeg har ikke selv sådanne ideer, uden det koster kassen, derfor arrangerer jeg ikke eventer 😉

Stil f.eks sådan en sim op, og lad folk prøve PC-gaming i extremerne.
http://www.youtube.com/watch?v...


neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
20-04-2014 01:09:02
Svar/Indlæg:
1129/307
#3
Tjaa det er jo det samme, det kommer man nok ikke uden om. Men for handler det jo om det sociale i det og møde folk man kun har snakket med før samt nye venskaber og kontakter 🙂


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2014 16:44:10
Svar/Indlæg:
5874/1287
Det er jo det jeg mener!! Høstballer var også for det sociale og for at møde nye venner, men de er væk alligevel.

Find på noget nyt, eller det forsvinder (desværre).

Hvad koster det at leje en sådan sim-stol som jeg foreslog i #3, til et gamer-event? Måske den også kan bruges til en flysim.??


neemos
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
20-04-2014 21:16:53
Svar/Indlæg:
1129/307
tvivler på det forsvinder, da det netop er en mulighed for at møde folk du ellers ikke ville kunne møde normalt f.eks fra andre lande. Til det her event var der rigtigt mange udlændinge med så ja fed måde at møde folk som man ellers kun hører over TS f.eks


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2014 23:20:07
Svar/Indlæg:
5874/1287
At noget forsvinder kaldes udvikling 😉 Ikke dermed sagt, at der ikke kommer noget andet i stedet for. Høstballerne blev jo afløst af gamer-events, men der er vel ingen der tror på, at der ikke vil ske videre udvikling fra dette stadie? Det er nok de færreste bønder der i dag holder høstbal i laden, og sådan vil det også gå med gamer-events. Hvem kunne have forudsagt smartphones eller mp3 afspillere dengang man gik rundt med en walkman?

Ved verdenskongressen i 1899 blev det foreslået at nedlægge patentkontoret i USA. Hvad skulle man bruge det ?? Alt var jo opfundet!!! I dag ved vi jo så, at der alligevel er kommet "et par" opfindelser siden da. Ikke mange efterspørger en hestesko-tang i dag, men en CNC-drejebænk kan godt bruges.