Ingen e mail notifikationer med emesene (msn)

Software d.  21. april. 2014, skrevet af gasolin
Vist: 2401 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2014 21:58:00
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg bruger ikke skype men emesene og der kan jeg normalt se om jeg har fået en mail, men ikke mere.

pidgin,bigsby og amsn kan jeg ikke se om der er kommet nye mails og heller ikke oprette forbindelse til min hotmail konto, har prøvet at installere 2 programmer til chrome som skulle kunne vise når jeg for en mail men de virker ikke.

Hvordan for mulighed for at se når jeg for en mail uden konstant at skal have min mail åben eller trykke på mail ikonet i emesene for at se om der er kommet nye mails.

Har prøvet at gensinstallere emesene
gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2014 22:26:13
Svar/Indlæg:
5506/640
Hvad gør i for at se om der kommet nye "hotmails" hvis ikke i har hotmail åben hele tiden?

Pierre3400

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2014 09:43:15
Svar/Indlæg:
1599/100
Først og fremmest, jeg har ingen ide hvad du fabler om. Men går ud fra det er MSN messenger alternativer?

Jeg har hotmail og har haft den i over 10år. Mht til mails, så har jeg outlook på min mobil, som siger når der er kommet mail. Jeg har ikke prøvet andet, og har ikke haft brug for andet.

Men du kan altid sætte din mail op sammen med outlook, så skal den nok sige når du får mail, så længe den er åben.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2014 11:17:56
Svar/Indlæg:
5506/640
Hotmail blev man tvunget til at bruge sammen med outlook.com windows 8 style.

Emensene kald den msn messenger eller hvad du nu vil, med den for jeg simpelthen ikke mere informationer når jeg for en mail mere,skype kan jeg ikke li og har ikke nogen funktion hvor man kan koble skype sammen med sin hotmail,outlook windows 8 style sammen med så man aut for besked hver gang man for en mail og ikke skal bruge mobilen gætte sig til når man for en mail eller have hotmail/outlook.com åben hele tiden

Andre adons,tilføjelse til chrome og andre msn programmer virker ikke der kommer ikke mere nogen notifikationer når jeg for en mail.

Skal bruge min mobil,have hotmail/outlook åben hele tiden eller klikke på email ikonnet i emesene mange gange for der kommer ikke ingen infor om nye mails

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af gasolin d. 23-04-2014 11:18:45.